kan je,als je het lijstje met verschillende kleuren hebt samen gesteld,
dan niet even met de leverancier mailen ,of hij alle kleuren heeft in je lijstje?
en vragen welke kleuren hij allemaal kan leveren?
BonnetEyes
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik heb interesse in Union Jack eyes en eventueel purple eyes, maar dan wil ik wel eerst duidelijk weten hoe ze eruit gaan zien.
Is die bovenstaande foto nu echt wat deze leverancier aanbied of zijn de eyes toch anders?
Dus wat wordt er nu precies aangeboden?
Ik lees ergens EUR 24.85 per setje, en ergens anders EUR 18.92.
Als wij met 10+ bestellingen komen, kan er naast de verzendkosten nog wat van de standaardprijs af?
boris_brznjef schreef:ik weet niet of ik kan voldoen aan bovenstaande kleuren lijst. Dus kijk even in de advertentie. Ik ga morgen even een balansje opmaken van de mensen welke er nu bij zitten.
Ik heb interesse in Union Jack eyes en eventueel purple eyes, maar dan wil ik wel eerst duidelijk weten hoe ze eruit gaan zien.
Is die bovenstaande foto nu echt wat deze leverancier aanbied of zijn de eyes toch anders?
Als wij met 10+ bestellingen komen, kan er naast de verzendkosten nog wat van de standaardprijs af?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Die carbon en chrome zijn volgens mij alleen ietsjes duurder.
Dat moet toch vast wel kunnen, ik denk dat er genoeg animo hier voor is. Het heeft ook geen zin om een groupbuy te starten om als nog met z'n allen de normale tarief te betalen en vervolgens nogmaals de verzendkosten hier in NL te gaan betalen. Kunnen we net zo goed ieder voor zich bestellen, dan komt het direct bij je huis terecht.Marcel Always Open schreef:boris_brznjef schreef:ik weet niet of ik kan voldoen aan bovenstaande kleuren lijst. Dus kijk even in de advertentie. Ik ga morgen even een balansje opmaken van de mensen welke er nu bij zitten.
Die carbon en chrome zijn volgens mij alleen ietsjes duurder.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Tip: BBCode kan je toepassen op geselecteerde teksentie en daar komen nog verzendkosten bij.Deze variëren naar mate hoeveel sets ik koop[/quote]
Grappig, in je beginpost staat dat de verzending voor 1 of meerdere sets gelijk is.
En hij heeft geen silk green denk ik dus houdt het voor mij snel op.
Grappig, in je beginpost staat dat de verzending voor 1 of meerdere sets gelijk is.
En hij heeft geen silk green denk ik dus houdt het voor mij snel op.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is er in Nederland (Lees: binnen deze club) niemand die een stapel van die stickers in verschillende kleuren kan maken?

Je kunt toch altijd nog voor zwart gaan?Maichel schreef:En hij heeft geen silk green denk ik dus houdt het voor mij snel op.

Onze sponsors