Hopelijk kun je weer snel rijden, blijft klote. Van mijn zafira OPC was de bak ook kapot gegaan, bij het revisiebedrijf maakte hij toevallig de connectie naar de mini, schijnt een dezelfde soort bak achter te hangen.
hahaBasreijnen schreef:als iemand zon uitspraak doet heb ik er altijd 100% vertrouwen in, want zon grapje maak je niet als ie een hobbiebob bentHopelijk kun je weer snel rijden, blijft klote.
hahahaWoosh! schreef:Misschien gaat ie nog wel harder als Roy ermee klaar is, of schroeft is ff snel je middendemper tussen je uitlaat uit![]()
hij heeft er nu 2 potten en 1 middendemper volgens mij.. correct me if i'm wrong willem.Ollie schreef:Hoe klinkt dat dan, met één demper? Tis wel mooi symmetrisch met twee....
Doet ie idd weer netjes.mushrop schreef:Goed om te lezen Jordi! Kun je binnenkort weer lekker (een beetje) knallen met je Blooper.
Goed werk weer van Roy
Ik heb met hem afgesproken dat ik hem vrijdag na m'n werk ga halen. Aangezien ik nu in Amersfoort zit (dag in dag uit) tot vrijdag. Dan kan ik beter de trein pakken naar Enschede en vervolgens in 1 stuk doorknallen naar huis.... in plaats van terug naar m'n werkSven schreef:Wanneer ga je hem weer ophalen?
Zover ik weet is hij en Wanders degene die goed werk afleveren tegen een faire prijs. Heb nog nooit gelezen iig dat ik het mis heb. Leuke ernaast is de passie. Dat kan ik altijd wel waarderen. Daar kom ik graag voor terug...jordi8 schreef:Ik ben ook heel erg blij dat hij tijd vrij kon maken! echt te gek!
Ik heb met hem afgesproken dat ik hem vrijdag na m'n werk ga halen. Aangezien ik nu in Amersfoort zit (dag in dag uit) tot vrijdag. Dan kan ik beter de trein pakken naar Enschede en vervolgens in 1 stuk doorknallen naar huis.... in plaats van terug naar m'n werkSven schreef:Wanneer ga je hem weer ophalen?![]()
@Raymond, je bent niet de eerste die dat zegt.
Bram (schraven) die heeft ook al contact gelegd met hem. Hij brengt hem morgen al langs.. Spenki doet dus goede zaken voor zowel zichzelf.. als voor de club!
MAAR!
ik moet hierbij wel zeggen, ik weet nog niet in welke staat hij m'n mini terug geeft. En of ik er op langere termijn nog last van ga krijgen. Dus ik kan wel uitbundig gaan schreeuwen, maar er is altijd een risico. Zeker omdat ik geboren ben voor het geluk /sarcasme..4 maanden terug is namelijk m'n koppeling vervangen...dusssss.. ;p
MAAR VOORALSNOG.. ben ik al heel blij met deze snelle en goedkopere service!:D Dus spenki, als je dit nog leest.. alvast bedankt! ik zie je vrijdag! hehe ;p
Onze sponsors