R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Thanks voor de positieve reacties!!
Ben bang dat ik nu alleen iets minder positief nieuws heb
afgelopen week de Mini in de parkeergarage gezet, zoals zo vaak. Netjes geparkeerd tussen twee andere auto's.
Kom ik terug, zie ik tot mijn verbazing dat de achterbumper beschadigd is

Eenmaal thuis gekomen en verder gekeken blijkt dat ook de deur een schaafplek heeft!

De volgende dag langs een schadeherstel bedrijf geweest om te vragen of zei eens wilde kijken. Blijkt dat het chroom op de deurgreep ook gebarsten is.
Om alles netjes te herstellen, moeten de achterbumper, hij rechter zijpaneel en de rechterdeur opnieuw gespoten
worden en moet er een nieuwe deurgreep op
Onze verzekeringsagent gebeld en de schade gemeld. Was geen probleem en gelijk maar een afspraak gemaakt voor komende week om alles te verhelpen... Het enige positieve hieraan is dat ze gelijk de parkeerdeukjes van de vorige eigenaar kunnen verhelpen
Ben bang dat ik nu alleen iets minder positief nieuws heb

afgelopen week de Mini in de parkeergarage gezet, zoals zo vaak. Netjes geparkeerd tussen twee andere auto's.
Kom ik terug, zie ik tot mijn verbazing dat de achterbumper beschadigd is

Eenmaal thuis gekomen en verder gekeken blijkt dat ook de deur een schaafplek heeft!

De volgende dag langs een schadeherstel bedrijf geweest om te vragen of zei eens wilde kijken. Blijkt dat het chroom op de deurgreep ook gebarsten is.
Om alles netjes te herstellen, moeten de achterbumper, hij rechter zijpaneel en de rechterdeur opnieuw gespoten
worden en moet er een nieuwe deurgreep op

Onze verzekeringsagent gebeld en de schade gemeld. Was geen probleem en gelijk maar een afspraak gemaakt voor komende week om alles te verhelpen... Het enige positieve hieraan is dat ze gelijk de parkeerdeukjes van de vorige eigenaar kunnen verhelpen

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb mijn vorige mini twee maal bekrast terug gevonden, sedertdien parkeer ik me altijd in een ondergrondse. Weet niet hoe het in nederland gesteld is mat die garages, maar vind het toch een stuk veiliger.
Schade kan je overal oplopen. Ik parkeer me altijd op de laagste verdieping, minder auto's, minder kans op schade
Schade kan je overal oplopen. Ik parkeer me altijd op de laagste verdieping, minder auto's, minder kans op schade

- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Maandag dus de auto naar het schade herstelbedrijf gebracht en netjes (EN kosteloos) een vervangende auto meegekregen.
De leenauto was dus een nieuwe Ford KA. Nu heeft mijn zusje zelf ook een nieuwe Ford KA, volledig optie en een speciale uitvoering, maar dan waardeer je toch de afwerking en kwaliteit van materialen etc. van een Mini wel. Wat me wel opviel is dat de Ford een best wel aardige wegligging heeft
Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Even een fotootje spammen van de auto van mijn zusje
Vies:

Net gewassen:

Woensdag kreeg ik een telefoontje van het schade herstelbedrijf dat de auto klaar was!! Ik kon niet wachten om hem weer op te halen.
Gaat toch niets boven je eigen auto!
Het is gelukkig dus allemaal goed gekomen en de schade is volledig hersteld
Zo deed ik dat dus altijd op de hoogste verdieping, maar dat mocht bij deze drukte niet baten.Fred schreef: Ik parkeer me altijd op de laagste verdieping, minder auto's, minder kans op schade
Maandag dus de auto naar het schade herstelbedrijf gebracht en netjes (EN kosteloos) een vervangende auto meegekregen.
De leenauto was dus een nieuwe Ford KA. Nu heeft mijn zusje zelf ook een nieuwe Ford KA, volledig optie en een speciale uitvoering, maar dan waardeer je toch de afwerking en kwaliteit van materialen etc. van een Mini wel. Wat me wel opviel is dat de Ford een best wel aardige wegligging heeft

Even een fotootje spammen van de auto van mijn zusje

Vies:

Net gewassen:

Woensdag kreeg ik een telefoontje van het schade herstelbedrijf dat de auto klaar was!! Ik kon niet wachten om hem weer op te halen.
Gaat toch niets boven je eigen auto!
Het is gelukkig dus allemaal goed gekomen en de schade is volledig hersteld

Onze sponsors