Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Zoals beloofd:

Sorry voor die epic foute BOB sleutelhanger maar kwam gister rond 00:30 terug van de Bioscoop, toen ik een politie auto tegemoet kwam, die me staande hield, In eerste instantie dacht ik dat het ging om me mistlampen
Ook epic toen ik aangehouden werd klikte ik me riem los.
Dus reed bijna zonder riem
gelukkig had ik hem op tijd er weer in
bleek dus te gaan om een alcohol controle,, Niks ergs,, alles goed ( want ik drink niet )
Dus kreeg ik die stomme sleutelhanger !! en vergeten eruit te halen

But Enjoyyyy

Sorry voor die epic foute BOB sleutelhanger maar kwam gister rond 00:30 terug van de Bioscoop, toen ik een politie auto tegemoet kwam, die me staande hield, In eerste instantie dacht ik dat het ging om me mistlampen

Ook epic toen ik aangehouden werd klikte ik me riem los.

bleek dus te gaan om een alcohol controle,, Niks ergs,, alles goed ( want ik drink niet )
Dus kreeg ik die stomme sleutelhanger !! en vergeten eruit te halen

But Enjoyyyy

Laatst gewijzigd door Dr. Evil op 25 jun 2012, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou dat er ook voor R56 zijn ?
Edit: Yep, more or less: http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 4_022.html
Maar pfffff wat een geld !!

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
En het ziet er niet echt super uit ?
P5ycH0 schreef:Zou dat er ook voor R56 zijn ?
En het ziet er niet echt super uit ?

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Haha het zal vast !! misschien over een paar jaar weer
Ja hij is wat mat nu,, maar plannen zijn nog om er chrome ringen om de tellers heen te gooien, en downtubes,,, nog geen idee
Might go Alcantara Might go Leahter or Might get painted...
Ik vind het matte opzicht wel mooi strak staan, zeker omdat de auto bijna helemaal zwart is,
All black.. Yeah baby
boris_brznjef schreef:jammer dat je niet drinkt want er zijn mooie bieren in de wereld om te proevenMaar uiteraard niet als je nog moet sturen.
Super mooi interieur kost wat knaken maar dan heb je ook wat! Ik vindt het wel een beetje jammer dat het dash zo MAT is. Nu alleen nog de alcantara downtubes?
Haha het zal vast !! misschien over een paar jaar weer

Ja hij is wat mat nu,, maar plannen zijn nog om er chrome ringen om de tellers heen te gooien, en downtubes,,, nog geen idee

Ik vind het matte opzicht wel mooi strak staan, zeker omdat de auto bijna helemaal zwart is,

All black.. Yeah baby

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Carbon idée is natuurlijk ook super,, Ivm met stuur en pook.. Thanks man
ga die onthouden
Maar wacht,, zijn ze wel de zelfde stijl carbon of word alles in een andere stijl dan...
Je heb namelijk heel veel carbon stijlen maar weinig die matchen met het works stijltje
boris_brznjef schreef:zijn carbon ringen niet een mooi idee? Staat beter dan die chromen set denk ik? Je deurpanelen moeten dan ook weer mee jammer genoeg. Dus dan is misschien de martijn look het beste (alcantara)Dr. Evil schreef:boris_brznjef schreef:jammer dat je niet drinkt want er zijn mooie bieren in de wereld om te proevenMaar uiteraard niet als je nog moet sturen.
Super mooi interieur kost wat knaken maar dan heb je ook wat! Ik vindt het wel een beetje jammer dat het dash zo MAT is. Nu alleen nog de alcantara downtubes?
Haha het zal vast !! misschien over een paar jaar weer![]()
Ja hij is wat mat nu,, maar plannen zijn nog om er chrome ringen om de tellers heen te gooien, en downtubes,,, nog geen ideeMight go Alcantara Might go Leahter or Might get painted...
Ik vind het matte opzicht wel mooi strak staan, zeker omdat de auto bijna helemaal zwart is,![]()
All black.. Yeah baby
Carbon idée is natuurlijk ook super,, Ivm met stuur en pook.. Thanks man

ga die onthouden

Maar wacht,, zijn ze wel de zelfde stijl carbon of word alles in een andere stijl dan...
Je heb namelijk heel veel carbon stijlen maar weinig die matchen met het works stijltje
Onze sponsors