Playmini uitlaat
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij heeft Peter ook gewoon die gekrulde gebruikt en volgens mij passen die rechte niet eens.
Heb jij ook die gekrulde over? Dan moet ik die er maar op doen en kijken of het dan beter is.Squeek schreef:Zo moet ie inderdaad staan Raj. Als de uitlaat warm is, wordt deze wel iets langer maar nooit zo lang als bij coopers1987.
Volgens mij heeft Peter ook gewoon die gekrulde gebruikt en volgens mij passen die rechte niet eens.
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je op p4 kijkt zie je bij die van peter dat hij ook de kromme heeft gebruikt.
Tnx voor het kijkenmarcel700 schreef:Volgend mij verkeerde steuntjes gebruikt. Heb net even voor je gekeken en heb te 2 hele krome steuntjes over .

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een tip om dat Y stuk er verder op te krijgen?
Ja, std spruit en kat.marcel700 schreef:O.o Raar heb net even op straat gelegen om onder de mini te kijken en er zitten ook kromme op terwijl hier naast me ook nog 2 kromme steuntjes liggen.
Heb je nog wel de standaard spruitstuk en kat ?
Denk echt dat de Y pijp niet vergenoeg er op zit.
Een tip om dat Y stuk er verder op te krijgen?
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- tvw79
- Leerling Mini lid
Bericht
Hi guys, sinds afgelopen maandag zit ie eronder en het klinkt super. Maar ik heb een probleempje. Als de uitlaat warm wordt dan komen de eindstukken boven tegen. Aangezien de pijpen behoorlijk heet worden begint het zelfs een beetje te smelten.
Hebben jullie tips? Thanks.
Hebben jullie tips? Thanks.
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat we met succes deze groupbuy kunnen afsluiten.
Iedereen bedankt, het heeft al met al iets langer moeten duren maar ik weet zeker dat iedereen nu dubbel en dwars geniet. Ik in ieder geval wel, de beste mod (tot nu toe) op de MINI!
Iedereen bedankt, het heeft al met al iets langer moeten duren maar ik weet zeker dat iedereen nu dubbel en dwars geniet. Ik in ieder geval wel, de beste mod (tot nu toe) op de MINI!
- Sander--87
- Be Mini
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik zeg:
Stuur een mailtje naar Coendek; Vraag de info aan en maak een topic!
Stuur een mailtje naar Coendek; Vraag de info aan en maak een topic!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors