nee hoor, ik zeg niets. woon zelf in leidschenveen.. geen idee waar deze foto genomen is. poeh! hehe
maareh, dikke ride en toffe foto! Je bent ook een 'klant' bij spenki geweest laatst toch? hoorde ik van hem, mijn schatje staat nu bij hem op de lift/brug/blauwewonder :\
Ragnar's MCCS
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Jordi,
is op het parkeerdek van de XL.
moet wel wachten op het juiste moment van de zon en rode gloed..
Ik ben ooit met mijn eerste mini cooper bij hem geweest om mijn versnellingsbak te reviseren. Spenki heeft een super job geleverd.
is op het parkeerdek van de XL.

Ik ben ooit met mijn eerste mini cooper bij hem geweest om mijn versnellingsbak te reviseren. Spenki heeft een super job geleverd.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, i know where it is. kom er regelmatig, maar ik mocht niets vertellen toch? 
Ow echt? Dat is precies waarom die van mij er nu staat. Gaat alleen bij mij om een One uit 2004.. het schijnt een "standaard" verhaal te zijn met die R50's :\
maargoed, genoeg over mijn bak.. die van jou: WAUW!

Ow echt? Dat is precies waarom die van mij er nu staat. Gaat alleen bij mij om een One uit 2004.. het schijnt een "standaard" verhaal te zijn met die R50's :\
maargoed, genoeg over mijn bak.. die van jou: WAUW!

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
hehe you're welcome??
Thanks, heb al goede berichten van hem gehad, dus dat komt wel goed.
Ragnar schreef:Jordi bedankt.. en ik hoop dat spenki net zulk goed werk levert met jou R50..

Thanks, heb al goede berichten van hem gehad, dus dat komt wel goed.

- Rob Clubman
- NMC Staff
- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
Prachtige Clubman ! Dat carbon is echt geweldig.
Die splitter is ook ruig. Wel benieuwd hoe lang zoiets heel blijft.......dat wordt nog voorzichtiger rijden
Die sidewings sparen brandstof bij vliegtuigen, dus misschien ga je nog wel zuiniger rijden......

Die splitter is ook ruig. Wel benieuwd hoe lang zoiets heel blijft.......dat wordt nog voorzichtiger rijden

Die sidewings sparen brandstof bij vliegtuigen, dus misschien ga je nog wel zuiniger rijden......

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Jongens bedankt maar hij komt niet onder mijn wagen.. Dit is veel te ruig voor mijn MCCS.. Hij komt waarschijnlijk op een mede clubber zijn mini.
Ik heb ooit de stijl veranderd van mijn clubby.
Heel blijven doet hij zeker de onderkant is gemaakt van Kevlar. Dus behoorlijk slijtvast. En de wings lopen netjes met neus mee van de JCW Aero-II bumpert..
Ducks heeft een versie voor de JCW Aero-I, ook met Wings.
Ik heb ooit de stijl veranderd van mijn clubby.
Heel blijven doet hij zeker de onderkant is gemaakt van Kevlar. Dus behoorlijk slijtvast. En de wings lopen netjes met neus mee van de JCW Aero-II bumpert..
Ducks heeft een versie voor de JCW Aero-I, ook met Wings.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Nice clubman, vind de foto nr3 heel mooi. Die reflectie van de zon in de foto geeft net ff die extra sfeer 

Onze sponsors