MR
BMW 135i met 450pk en 600Nm
- Lennart95
- Nieuwsgierig

Bericht
Je Bmw langs zien komen bij de rij impressie van de RS3 MTM op autoblog:
http://www.abhd.nl/video/audi-rs3-mtm/
http://www.abhd.nl/video/audi-rs3-mtm/
- MR
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Praag
Bericht
Tsja hij moet opvallen he
Zal me een worst wezen wat men ervan vindt... de ene vind het niks en de ander geweldig...
Is eens wat anders dan al die eenheidsworsten hier in NL die niet verder komen dan grijs, grijs, grijs, zilvergrijs, grijs en zwart.
MR
Is eens wat anders dan al die eenheidsworsten hier in NL die niet verder komen dan grijs, grijs, grijs, zilvergrijs, grijs en zwart.
MR
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
en grijs natuurlijk
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Juist, daarom vind ik 'm superdikMR schreef:Tsja hij moet opvallen heZal me een worst wezen wat men ervan vindt... de ene vind het niks en de ander geweldig...
Is eens wat anders dan al die eenheidsworsten hier in NL die niet verder komen dan grijs, grijs, grijs, zilvergrijs, grijs en zwart.
MR
- MR
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Praag
Bericht
Laatste bericht was hier 26 Juni zag ik. Ik zal even een update geven over de afgelopen maanden.
Na veel gedoe gehad te hebben met de oude wrap, een slechte lakreparatie, veel gedoe en toen wel een uitstekende reparatie, nu weer terug in het groen, maar net een ander kleurtje! Het is nu meer toxic groen, wat lichter groen dan hiervoor. De wagen is nu qua wrap echt helemaal klaar.



Ook hebben we bij Beek op de bank gestaan en de finale run gedaan na de tuning. De turbomotor voorin de 135i heeft nu 450hp bij 6,000rpm en 600Nm bij 3,000rpm. Dat is een groei van ongeveer 25% over de standaardwaarden.
Qua snelheid en power kon ik een BMW 1M met ongeveer 380hp gemakkelijk bijhouden vast in de zesde versnelling vanaf 140 tot XXXkm/h terwijl je de bestuurder als een gek door de versnellingen zag hengelen om van me weg te rijden. Ik hoefde alleen maar me voet omlaag te doen. Komt nog bij dat we met z'n drieen in de wagen zaten en de 1M maar twee man aanboord had. Dus me wel happy

Volgende stap zijn de carbononderdelen uit Hong Kong daar werken we nu aan... Carbondak, carbon motorkap en carbon dakspoiler.
MR
Na veel gedoe gehad te hebben met de oude wrap, een slechte lakreparatie, veel gedoe en toen wel een uitstekende reparatie, nu weer terug in het groen, maar net een ander kleurtje! Het is nu meer toxic groen, wat lichter groen dan hiervoor. De wagen is nu qua wrap echt helemaal klaar.



Ook hebben we bij Beek op de bank gestaan en de finale run gedaan na de tuning. De turbomotor voorin de 135i heeft nu 450hp bij 6,000rpm en 600Nm bij 3,000rpm. Dat is een groei van ongeveer 25% over de standaardwaarden.
Qua snelheid en power kon ik een BMW 1M met ongeveer 380hp gemakkelijk bijhouden vast in de zesde versnelling vanaf 140 tot XXXkm/h terwijl je de bestuurder als een gek door de versnellingen zag hengelen om van me weg te rijden. Ik hoefde alleen maar me voet omlaag te doen. Komt nog bij dat we met z'n drieen in de wagen zaten en de 1M maar twee man aanboord had. Dus me wel happy

Volgende stap zijn de carbononderdelen uit Hong Kong daar werken we nu aan... Carbondak, carbon motorkap en carbon dakspoiler.
MR
Laatst gewijzigd door MR op 18 okt 2012, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors
















