Dat leren dash van die cabrio ziet er ook gelikt uit
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Één van de (zo niet dé) mooiste Mini's die ik tegen ben gekomen auf den internets
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Vandaag gliptone cleaner en gliptone conditioner besteld voor het leer want vond dit zo lekker ruiken in de a7 van Smartie
van de week het leer maar is even mee behandelen.
Gebruik eigenlijk altijd mequiars leer conditioner en cleaner in 1 en het leer blijft prachtig maar de geur van het leer ruik je helemaal niet.
Gebruik eigenlijk altijd mequiars leer conditioner en cleaner in 1 en het leer blijft prachtig maar de geur van het leer ruik je helemaal niet.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik gebruik dat ook. Wel goed laten drogen voor je er gaat opzitten.
Ga je heel tevreden van zijn.speedy schreef:Vandaag gliptone cleaner en gliptone conditioner besteld voor het leer want vond dit zo lekker ruiken in de a7 van Smartievan de week het leer maar is even mee behandelen.
Ik gebruik dat ook. Wel goed laten drogen voor je er gaat opzitten.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zij krijgen nu idd Mequiers ipv protec. Ff nog snel even geregeld. Beetje leer ruiken is niet erg in de auto.
Net even gevraagd maar het is iets van €17 .kroezeder schreef:Ben benieuwd gebruik altijd protec leer werkt ook top.
Nu gaat dit er bij halfords uit dus voor 10 euro nu een setje wat normaal 75 kost.
Ruikt ook erg lekker !!
Gr
Zij krijgen nu idd Mequiers ipv protec. Ff nog snel even geregeld. Beetje leer ruiken is niet erg in de auto.
- Timini
- Be Mini

Bericht
Ik ben afgelopen weekend flink aan de slag gegaan met de Leather Care Kit van Swissvax. Super resultaat! Het wat glimmende stuur is weer mooi dof geworden en stoelen zien er weer superstrak uit. Ruikt echt weer lekker naar leer!
Gekocht bij Munsterhuis in Hengelo, dachten dat ik het voor een Ferrari kwam kopen.
Gekocht bij Munsterhuis in Hengelo, dachten dat ik het voor een Ferrari kwam kopen.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon via de webshop van Mequiar.'s Webshop, of via de locale dealert van dat spul. De meeste halen hun goedjes gewoon via internet natuurlijkboris_brznjef schreef:waar halen jullie die mooie spulletjes? Want ik moet de voorstoelen alweer invetten want ze gaan snel achteruit met een pano dak en de zon eropRaymond schreef:Net even gevraagd maar het is iets van €17 .kroezeder schreef:Ben benieuwd gebruik altijd protec leer werkt ook top.
Nu gaat dit er bij halfords uit dus voor 10 euro nu een setje wat normaal 75 kost.
Ruikt ook erg lekker !!
Gr
- Timini
- Be Mini

Bericht
Die set van swissvax is ongeveer 70 euri volgens mij. Heb hem gekregen van mijn schoonouders met mijn verjaardag
. Als je op de site van swissvax kijkt staat er ook een lijst met dealers of via internet te bestellen.
Wel een aardig complete set, kost dan ook wel wat.
Moet de laatste finishing touch nog doen met een soort 'olifantenvet' voor de delen die gevoelig zijn voor slijtage. Wordt ook gebruikt in musea enz.
Wel een aardig complete set, kost dan ook wel wat.
Moet de laatste finishing touch nog doen met een soort 'olifantenvet' voor de delen die gevoelig zijn voor slijtage. Wordt ook gebruikt in musea enz.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Goed spul idd. Van waar dat je motor-lampje brand bij een draaiende motor dan? Of heb je zo snel een foto geschoten op het moment dat ie nog bezig was met opstarten 
Onze sponsors