Davy. Thanks.
Richard. Makkelijk he, ideaal spul. Ze zijn weer mooi blauw.
Kimi, nee er zijn ergere dingen om op een vrije dag te doen. Vanavond ff goed met aftersun insmeren. Want k ben weer redelijk kreeft aant worden ;p kap is niet dicht geweest vandaag
Bart's R56 SSM, The end...
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo het is weer lekker weer geweest, dus weer lekker aan de auto lopen klooien.
In mijn mini zat een Garmin navi naast te toerenteller gebouwd, steuntje met klik systeem.
Maar omdat die Garmin gewoon niet lekker werkte en mn nieuwe tel veel stroom nodig heeft ben ik toch aan het sleutelen gegaan.
Heb nu een X-Grip houder op deze plek gemaakt en een nieuw kabeltje met de juiste USB aansluiting erin gezet (verloopstukje + langere kabel) die weg is gewerkt in de stuurkolom. Dus nu kan ik er weer ff tegen.
Nu afwachten wanneer mn nieuwe stuur binnen komt

In mijn mini zat een Garmin navi naast te toerenteller gebouwd, steuntje met klik systeem.
Maar omdat die Garmin gewoon niet lekker werkte en mn nieuwe tel veel stroom nodig heeft ben ik toch aan het sleutelen gegaan.
Heb nu een X-Grip houder op deze plek gemaakt en een nieuw kabeltje met de juiste USB aansluiting erin gezet (verloopstukje + langere kabel) die weg is gewerkt in de stuurkolom. Dus nu kan ik er weer ff tegen.
Nu afwachten wanneer mn nieuwe stuur binnen komt

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nieuwe telefoon ook?
Nadeel blijft dat je int buitenland geen navi hebt met je android foon
Ik heb nog een oude vertrouwde windowsfoon met tomtom standaard in de auto
haha
Nadeel blijft dat je int buitenland geen navi hebt met je android foon

Ik heb nog een oude vertrouwde windowsfoon met tomtom standaard in de auto

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jaah HTC ONE X heerlijk apparaat. Maar idd, dit is niet echt voor de navi int buitenland. Maar dan plak ik gewoon weer de Tom Tom op mn teller.
Werkt super fijn.

Maar mn tel is vooral in NL ff snel iets opzoeken en gewoon opladen van dat ding en handsfree bellen. Gewoon omdat het kan
Werkt super fijn.

Maar mn tel is vooral in NL ff snel iets opzoeken en gewoon opladen van dat ding en handsfree bellen. Gewoon omdat het kan

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb m ook 
TOPding! Alleen is de gevoeligheid aan de rand van t scherm minder goed
Lekker weggetje trouwens op de tomtom!

TOPding! Alleen is de gevoeligheid aan de rand van t scherm minder goed

Lekker weggetje trouwens op de tomtom!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja mn vorige telefoon was een Vivaz, dus dan is alles helemaal geweldig wat er nu op de markt is. Dus mij hoor je niet klagen.
Maar idd, was vorig jaar op op vakantie naar Italië, in zwitserland mocht de tom tom geen snelwegen pakken. Wat een heerlijke omgeving om te rijden zeg. 6 uur over 300 km gedaan maar wel 6 uur heerlijk autorijden.
Maar idd, was vorig jaar op op vakantie naar Italië, in zwitserland mocht de tom tom geen snelwegen pakken. Wat een heerlijke omgeving om te rijden zeg. 6 uur over 300 km gedaan maar wel 6 uur heerlijk autorijden.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geen idee welke foon dat is maar klinkt oud
hahaha
Ik ben dr ook zeer tevree mee.. stiekem al benieuwd wat dr volgend jaar op de markt is al ik dr weer 1 mag uitzoeken
Waarom mocht je de snelweg niet op? Wilde je besparen door geen kaartje te kopen?
haha
Hoop in Frankrijk ook weer leuke straatjes te vinden

Ik ben dr ook zeer tevree mee.. stiekem al benieuwd wat dr volgend jaar op de markt is al ik dr weer 1 mag uitzoeken

Waarom mocht je de snelweg niet op? Wilde je besparen door geen kaartje te kopen?

Hoop in Frankrijk ook weer leuke straatjes te vinden

) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De vernieuwde Bundersweg is een leuke voor de mini! Vooral de bocht net voor de Muntelaar, lekkere dubbele bocht.
Enige dat die nog mist is de BOV
Enige dat die nog mist is de BOV
) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jup is met de GoPro gemaakt ja. Maar daar heb je ook meteen t nadeel. Hij heeft best wel last van wind geruis. Let maar eens op. Heel veel filmpjes die met een GoPro zijn gemaakt hebben muziek eronder. Om dit te verstoppen. Maar daarom af en toe uitlaat filmpjes ertussen 
Er zijn wel van die windvangers voor de GoPro. Maar die zijn ook niet echt helemaal super. Dus nog ff afwachten, dat is t enige nadeel van de camera. Verder werkt het wel echt super fijn. Super beeld en kan heel wat mishandeling hebben.
@Carson. Deze had zowat de hele optielijst erin zitten. Echt bizar dat prijskaartje wat k gezien heb..... Maar rijd wel echt heerlijk zo'n JCW. Btw dit is trouwens wel echt crappy kwaliteit. Want ik kreeg het filmpje niet opgeslagen in een hoge resolutie :S Dus hij staat nu op 800 640 geloof ik. Telefoon formaat. Klote windows movie maker....
Nu weer verder met aftellen tot vrijdag middag

Er zijn wel van die windvangers voor de GoPro. Maar die zijn ook niet echt helemaal super. Dus nog ff afwachten, dat is t enige nadeel van de camera. Verder werkt het wel echt super fijn. Super beeld en kan heel wat mishandeling hebben.
@Carson. Deze had zowat de hele optielijst erin zitten. Echt bizar dat prijskaartje wat k gezien heb..... Maar rijd wel echt heerlijk zo'n JCW. Btw dit is trouwens wel echt crappy kwaliteit. Want ik kreeg het filmpje niet opgeslagen in een hoge resolutie :S Dus hij staat nu op 800 640 geloof ik. Telefoon formaat. Klote windows movie maker....
Nu weer verder met aftellen tot vrijdag middag

Laatst gewijzigd door Batje op 05 jul 2012, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors