Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 23:08

boris_brznjef schreef:
dqs23 schreef:
mushrop schreef:da's zuur gozer... :| Kun je dat verhalen op de verkoper?
ja man an unexpected unpleasantry maar verhalen bij de verkoper gaat niet lukken. Heb toen gekozen voor de meeneem prijs en niet de "garantie" van 800 euro genomen. Opzicht geen grote ramp, ik bal meer dat de velgen misschien vrijdag niet klaar zijn. Ze waren al gezandstraald en klaar voor de coating namelijk.

Ik ga zondag een taxi ritje :wink: nemen op de Ring en wou ook met de S een paar rondjes gaan verkenen eigenlijk.

veel plezier in de M5. Die gaat als een malle over die ring heen. Ach ja risico en dit is te overzien. Is nog steeds minder dan de 800 garantie euro's :)
Thanks, de M5 gaat idd als een malle over de ring, ben al een keer geweest in de E60 en nu dus in de F10.
Ik dacht ook gelijk die €130 is altijd nog minder dan de €800 garantie >)
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 23:16

Raymond schreef:
boris_brznjef schreef:
dqs23 schreef:
ja man an unexpected unpleasantry maar verhalen bij de verkoper gaat niet lukken. Heb toen gekozen voor de meeneem prijs en niet de "garantie" van 800 euro genomen. Opzicht geen grote ramp, ik bal meer dat de velgen misschien vrijdag niet klaar zijn. Ze waren al gezandstraald en klaar voor de coating namelijk.

Ik ga zondag een taxi ritje :wink: nemen op de Ring en wou ook met de S een paar rondjes gaan verkenen eigenlijk.

veel plezier in de M5. Die gaat als een malle over die ring heen. Ach ja risico en dit is te overzien. Is nog steeds minder dan de 800 garantie euro's :)
Idd. Heb je nog geld bespaard voor benzine voor op de ring. M5 lust wel wat
Gelukkig is de benzine inbegrepen in de kaartje van €230 :s tis niet goedkope maar de belevenis is het meer dan waard.
Dat de M5 wel wat lust, euhhhh ja best wel, kijk maar :mrgreen:
Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

26 jun 2012, 23:30

boris_brznjef schreef:
Raymond schreef:Idd. Heb je nog geld bespaard voor benzine voor op de ring. M5 lust wel wat
het is toch 195 voor 3 personen? Kost je daarnaast niets. De banden die bij 10 ronden worden vervangen is niet voor jou
dat was de prijs van 3 jaar geleden. Het is idd voor 3 personen en dit jaar is €230 ongeveer. Ze rijden ongeveer 20 rondjes per dag, alleen in het weekend. Alleen de remblokken en de banden worden een keer per dag vervangen, de rest is fabrieks af.
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

28 jun 2012, 15:52

Geschuurde velg is weer gemaakt en terug bij de coater. Moest alles even snel heen en weer tussen werk, Weesp en Mijdrecht vergeten een foto te maken van de gerepareerd velg. :oops:

Helaas is het pas begint volgende week klaar dus dat wordt weer "lang" wachten. Gelukkig gaat zondag wel snel voorbij denk ik als ik 560pk onder me kont heb >)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2012, 17:57

Heel veel plezier en doe Colin de groeten van me!!
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

28 jun 2012, 22:56

peter schreef:Heel veel plezier en doe Colin de groeten van me!!
thanks, zal ik doen.
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jun 2012, 09:49

dqs23 schreef:Afbeelding
Wauw!!! Wat gaaf zeg... Nog niet eerder gezien!!! 8) 8)

Taxi rondje op de ring in de M5 is echt super gaaf!!! Ik ga aanstaande zondag weer naar de ring... :wink:
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

29 jun 2012, 11:10

Fabian schreef:
dqs23 schreef:Afbeelding
Wauw!!! Wat gaaf zeg... Nog niet eerder gezien!!! 8) 8)

Taxi rondje op de ring in de M5 is echt super gaaf!!! Ik ga aanstaande zondag weer naar de ring... :wink:
Thanks Fabian, ik ga ook overmorgen. Maat van me ga een paar rondjes rijen en ik ga fotos nemen voor hem (helaas zijn me velgen bij de coater en rij nu op winter setup :cry:) Onze rit is rond 12uur en daarna ga hij rijen, als je ook rond die tijd er ben kan ik ook voor jouw mini even schieten :wink:
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jul 2012, 22:36

Ring Taxi trip was zo als verwacht GEWELDIG. Wat een bak, ondanks dat de baan beetje nat was, wat heeft ie veel grip zeg. En onze driver was ook een geweldige gozer, heel aardig, grapjes maken bij 270km/uur, mocht zelfs schakelen voor hem :lol: Hier onder een kleine impressie van de dag.

Onze ride #3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 22:43

heel vet gozer, gave ervaring man!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 23:02

En Colin is ook nog met z'n Juke de ring op geweest. Leuk man!!
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jul 2012, 23:05

mushrop schreef:heel vet gozer, gave ervaring man!
thanks, en succes met je zoek tocht (juist de leuke gedeelte vind ik).
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

02 jul 2012, 23:09

peter schreef:En Colin is ook nog met z'n Juke de ring op geweest. Leuk man!!
Yup eenmaal begonnen niet meer tegen te houden. Hij is gelijk spullen gaan zoeken vandaag voor de Juke :s
Wij spelen nu ook met de idee van samen een tracktool halen :O

Terug naar “Show your ride”