Hello
Heb sinds een week of 3 een Mini Cooper S Cabrio overgekocht van een garage. In mijn vorige Mini One had ik een deftige Parrot Carkit laten monteren. In mijn nieuwe S zit er nu standaard de BT voorbereiding in. Nu blijkt wel dat als ik met mijn Samsung GSM bel, die persoon aan de andere kant van de lijn mij niet duidelijk kan horen, hij hoort me in horten en stoten. Ik heb nu vandaag paar tests gedaan met een Nokia 6021 en een Sony Ericsson 630 (Ericsson staat op de officiele Compatible lijst), maar nu blijkt dat dit resultaat juist dezelfde is als met mijn Samsung! Heeft hier iemand ook problemen mee? Wat kan ik hieraan doen?
Graag jullie reactie!
Comptabiliteit met Bluetooth Carkit
- MrSparco
- Nieuwsgierig
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn vader heeft toen met zijn BMW datzelfde probleem gehad. De Sony Ericsson P910i die hij heeft kon niet op de bluetooth om een of andere rare reden, terwijl mijn T630i het zonder problemen doet. Hij heeft een Nokia huppeldepup gekocht die er wel op werkt.
Als ik jou was zou ik even naar de dealer gaan of even bellen of je telefoon compatible zijn en als het niet werkt dat zij het dan maar op het bluetooth aan moeten melden. Anders zit er denk ik niks anders op dan een andere telefoon kopen...
Als ik jou was zou ik even naar de dealer gaan of even bellen of je telefoon compatible zijn en als het niet werkt dat zij het dan maar op het bluetooth aan moeten melden. Anders zit er denk ik niks anders op dan een andere telefoon kopen...

- MrSparco
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb het getest met een T630i en het probleem is hetzelfde als met mijn samsung en met die Nokia 6021. De kwaliteit blijft gewoon bar slecht! Ik versta de andere persoon perfect, maar de persoon aan de andere kant verstaat niets van wat ik zeg! Ik dacht een nieuwe gsm te kopen, maar het probleem blijkt hiermee niet opgelost!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat is gewoon service, hoort de dealer op te lossen. Dat kan zo niet!MrSparco schreef:Is misschien inderdaad een idee, maar dat moet de garage maar doen. Ze mogen deze service wel bieden voor een pas gekochte directe wagen die full option is!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus zo raar is dat niet...
M'n vader heeft de standaard carkit van z'n MB E-klasse er ook uit laten slopen voor een Nokia CK-7w BT carkit. Net als mijn oom en neef dat hebben gedaan in hun respectievelijk Audi A8 en VW Touareg, ook zij hebben de CK-7w.MrSparco schreef:Is het niet wat zot om een parrot te laten inbouwen als er één standaard in zit? Of zouden jullie dit wel gewoon doen?
Dus zo raar is dat niet...
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors