Inbouwen aftermarket radio + kosten
- JBalthazar
- Enthousiast
Bericht
haha geen idee hoe groot die versterker etc zijn, maar ik had met een paar extra snoeren en stekkers al moeite. Ongetwijfeld zijn er mensen waarbij het wel vlekkeloos ging hoor, maar ik heb geen idee 

- StefanOne
- Nieuwsgierig
Bericht
Die twee stijlen die links en rechts naast de middenconsole zitten moeten eruit gehaald worden.
Dan kun je je radio eruit schroeven.
Dat gaat als volgt:
Dashboarddelen ( de middelste en de rechtse) aan de onderkant een beetje lostrekken ( of helemaal eraf)
Je moet het rechtse deel eerst een beetje lostrekken anders kan je het middelste deel niet lostrekken.
Dashboardkastje open zetten.
Het afdekgedeelte onder je stuur lostrekken, beetje gepast geweld nodig.
Dan zie je schroeven zitten in de stijlen die eruit moeten, dat zijn Torx.
Losschroeven, de stijlen een beetje naar boven trekken en dan naar je toe. Dat wijst zich vanzelf.
Dan kun je je radio losschroeven, ook weer Torx.
Nieuw frame erin, vastschroeven en de rest kun je zelf wel uitvinden toch?
Dan kun je je radio eruit schroeven.
Dat gaat als volgt:
Dashboarddelen ( de middelste en de rechtse) aan de onderkant een beetje lostrekken ( of helemaal eraf)
Je moet het rechtse deel eerst een beetje lostrekken anders kan je het middelste deel niet lostrekken.
Dashboardkastje open zetten.
Het afdekgedeelte onder je stuur lostrekken, beetje gepast geweld nodig.
Dan zie je schroeven zitten in de stijlen die eruit moeten, dat zijn Torx.
Losschroeven, de stijlen een beetje naar boven trekken en dan naar je toe. Dat wijst zich vanzelf.
Dan kun je je radio losschroeven, ook weer Torx.
Nieuw frame erin, vastschroeven en de rest kun je zelf wel uitvinden toch?

- JBalthazar
- Enthousiast
Bericht
In mijn prefacelift hoefde ik alleen de twee schroeven onder de midden gedeelte van het dashboard (met speedo) gedeelte los te schroeven. Vervolgens kan je dat grijze gedeelte met een beetje trekken een klein beetje omhoog duwen.
De schroeven uit de stijlen losschroeven en naar voren wippen.
de rest spreekt voor zich
De schroeven uit de stijlen losschroeven en naar voren wippen.
de rest spreekt voor zich
Onze sponsors