Die moet je ook afbouwen daarna, maar als ik jou zo hoor is je auto er lang niet zo erg aan toe en moet het op een andere manier ook wel lukken.
Het is je eerste keer toch? Ik zou lekker doorgaan, en een andere keer opnieuw pakken om het er verder uit te krijgen.
Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Idd eerste keer,,, Auto ziet er ook redelijk goed uit,, Maar ik ben niet tevreden,, Ik spot met een bepaalde lamp toch nog VEEL krassen
Als ik naar een test kijk van monello by carclean op internet,, Zie ik hem redelijk lang bezig met 1 middel,, Terwijl ik,, Smeer het op de pad,, smeer het uit op de lak zet hem aan,, en bij mij droogt het al snel uit en word het stof..
Voor nu stop ik.. ga morgen weer verder

Als ik naar een test kijk van monello by carclean op internet,, Zie ik hem redelijk lang bezig met 1 middel,, Terwijl ik,, Smeer het op de pad,, smeer het uit op de lak zet hem aan,, en bij mij droogt het al snel uit en word het stof..
Voor nu stop ik.. ga morgen weer verder

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
16 uur staan poetsen.. en ben aardig dood
Dat een klein autotje zoveel werk kan leveren.... ( ik vraag me af hoelang ik over de Range Rover zou doen ).
Hij staat mega te glimmen,, Nu bezig met de Ibrido wax,, Zo even eraf poetsen,, Dan nog de velgen/banden,, en dan vind ik het wel goed...

Hij staat mega te glimmen,, Nu bezig met de Ibrido wax,, Zo even eraf poetsen,, Dan nog de velgen/banden,, en dan vind ik het wel goed...

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Heb hem 2x aangebracht !!
Hij staat echt sick te glimmen gewoon !!
Wil nog even genieten en hem lekker binnen laten staan,, Velgen en banden nog niet gedaan,, Morgen weer een dag, van 10:30 tot 18:30 gepoetst vandaag,, Nu echt klaar
Ben nog niet helemaal tevreden maar hij staat er goed bij,
Het dak

Nu nodig eens een joey mod en de ringen zwart.... !!! en deurhendels
Hij staat echt sick te glimmen gewoon !!
Wil nog even genieten en hem lekker binnen laten staan,, Velgen en banden nog niet gedaan,, Morgen weer een dag, van 10:30 tot 18:30 gepoetst vandaag,, Nu echt klaar

Ben nog niet helemaal tevreden maar hij staat er goed bij,
Het dak

Nu nodig eens een joey mod en de ringen zwart.... !!! en deurhendels

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors