Na wat topics gelezen te hebben, valt mij op hoe prettig en respectvol de toon op dit MINI forum is. Fijn!
Gister onze eerste MINI cooper (2003) gekocht. Na twijfel tussen 206CC en MINI, uitgekomen op de MINI (met panoramadak, dat dan wel...) We zijn totaal niet bekend met de MINI, dan alleen dat we het al jaren een superspeciale auto vinden. We waren onder de indruk van alle bijzondere details zowel buiten als in de auto (hetgeen uiteindelijk de doorslag gaf).
Tegellijk vinden we het ook spannend, want hoewel ik me redelijk goed had voorbereid, las ik pas na aankoop alle problemen over de versnellingsbak van de prefacelift modellen. Aangezien ik graag weet waar ik aan toe ben, bekroop me een huiverig gevoel. NIet over de auto, want die ziet er in onze ogen strak uit (het is een zilvergrijze met 17inch s-spokes velgen).
We hebben de MINI gekocht met 6 maanden bovag garantie. De auto wordt deze week afgeleverd met beurt. Had deze sinds 2010 niet gehad, maar had in die tijd erg weinig km gereden (nu 80.000km)
Iemand ook nog tips waar op te letten m.b.t. die beurt? En alhoewel ik al wat op het forum gelezen heb over de versnellingsbak....hoeveel zorgen moeten w ons maken en is dat gevoel überhaupt terecht?

We hopen namelijk nog lang van onze MINI te genieten.

Wilde graag een foto plaatsen, maar krijg dat zo snel niet voor mekaar (lijkt wel of ik niet direct een bestand van m'n pc kan downloaden....)