MINI R56 Cooper BRG (Nieuwe velg!)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 12:17

Ziet er goed uit! Ben zelf niet echt van de kleur british racing green. Maar hoe dan ook, ieder zijn ding! Heel veel plezier ermee en tot meets, ook al kom je uit Zutphen haha.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2012, 13:00

Gefeliciteerd. Erg mooie Cooper 8)
Geniet ervan.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2012, 16:24

jordi8 schreef:Ziet er goed uit! Ben zelf niet echt van de kleur british racing green. Maar hoe dan ook, ieder zijn ding! Heel veel plezier ermee en tot meets, ook al kom je uit Zutphen haha.
Ja daar heb je gelijk in, Zutphen ligt niet echt centraal gelegen nee. Toch ben ik wel van plan om naar meetings te komen als ik dat roze kaartje eindelijk op zak heb :D Dus inderdaad tot meets!
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 13:58

Van het weekend een beetje zitten pielen met Photoshop en voor de eerste keer vind ik het nog niet eens tegenvallen. Je ziet natuurlijk wel dat het niet helemaal klopt, maar er is in ieder geval een impressie. Je moet wat als je nog moet wachten tot de MINI opgehaald kan worden :D (nog tot zaterdag! :shock: )

Afbeelding
Deze foto klopt eigenlijk niet helemaal, maar ik wou eerst beginnen met een foto van de zijkant en dan kwam deze redelijk overeen. De wielen zijn aangepast en de side scuttle. Het dakraam zit er bij ons niet in, dus dat klopt niet helemaal.

Nog een foto, maar nu vanuit een andere hoek:
voor
Afbeelding

na
Afbeelding

Zo komt de MINI er uit te zien. S-Spokes er onder, andere side scuttle, witte spiegelkappen en witte bonnet stripes. Helaas waren de donorvelgen niet gewassen, maar daar kwam ik pas later achter :O

Nog maar een paar daagjes wachten :P
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 19:33

Ziet er goed uit.. :P :) :D
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 jun 2012, 19:43

Een stuk beter zo, :icon_top: als je de velgen had gewassen. >)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2012, 19:44

Dit was je eerste keer met fotoshop?? DAMN! Geod bezig!
Ben benieuwd naar de echte foto's!
Denk dat je trots mag zijn op de shops, veel verschil zal dr niet zijn.. nouja.. dat de velgen wél glimmen dan :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2012, 22:34

Haha ja die velgen glimmen hopelijk in het echt een stuk meer dan op de shop :D Ik weet niet of het lukt om dit weekend al echte foto's te posten, maar ze komen er zo snel mogelijk op!

Ben trouwens ook nog steeds bezig met m'n verhaaltje over Le Mans, maar dat komt er steeds niet van. Ook dat zal er binnenkort aankomen :wink:
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

29 jun 2012, 21:43

Je bent goed bezig met Photoshop, staat mooi die s spokes 8)

Ben je dan bij de le mans race geweest?
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2012, 23:32

Dankje Kim! :D

Ik ben inderdaad bij de Le Mans race geweest. In dit topic heb ik er een verslagje over geschreven

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 450#687450
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 jun 2012, 14:35

Zo, zaterdag. Hoe rijdt de BRG ?
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2012, 17:54

Jah het is inderdaad zaterdag en we hebben vannochtend de MINI opgehaald. Wel een eind rijden naar Breda zeg. Doordat er aan de A15 wordt gewerkt deden we er bijna 2 uur over! :shock:
Maar ja gelukkig wel eindelijk het moment daar en onze eerste MINI in ontvangst mogen nemen. Hij ziet er echt super uit en gewassen wielen staan inderdaad beter :mrgreen:

Hoe de BRG rijdt is een goed vraag. Ik heb er namelijk nog niet in gereden :( Mijn vader heeft naar huis gereden en die zij dat de MINI erg fijn reed, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen. Zonder rijbewijs wordt het namelijk niet echt een goed idee om vanaf Breda naar huis te rijden. Ga binnenkort waarschijnlijk wel een klein blokje in de wijk rijden, maar omdat mijn ouders direct na het ophalen naar Friesland zijn gegaan is dat er nog niet van gekomen. Dat ze weg zijn kan ik mee leven, maar ze hebben ook de MINI meegenomen! Wel een beetje jammer anders had ik er tenminste nog de hele dag naar kunnen kijken :D

We zijn erg blij met de auto en zodra er mooie fototjes zijn gemaakt komen die er natuurlijk op te staan!
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2012, 20:16

Ziet er goed uuuuuuuuuuit!!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 jul 2012, 22:22

Owhh wat is BRG toch mooi - had het op mijn vorige R56 cooper D. Helaas was dat voor mij een reden geweest om nu deze kleur niet te nemen op mijn R56 cooper SD LCI. Eeuwig zonde, heb na 2 maanden al extreme spijt dat ik een zwarte gekozen heb, BRG 2 is echt mooi (bij de dealer stond er 1 binnen in de showroom maar buiten owhh super, had ie buiten gestaan dan had ik zeker een brg besteld.) Zucht dan maar 2,5 jaar in de zwarte rondrijden. En dan BRG 3 kiezen als kleur :)

Hier trouwens een link naar mijn vorige (staat weer te koop, de 2de eigenaar heeft em goed verzorgd) Brittish Racing Green moooi Wat is die kleur toch mooi, f**k ik mis die groene echt.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 18:44

Ja tycho ik snap dat je baalt dat deze kleur niet meer hebt, ik vind hem ook erg mooi namelijk, maar een zwarte is ook zeker niet lelijk! Heb eigenlijk nog geen foto's gezien van je nieuwe ride heb je hem al? Kan ook zijn dat ik niet heb zitten opletten trouwens :D

Het verschil tussn BRG 1 en 2 weet ik niet precies. Het enige wat ik kan bedenken is dat BRG 2 iets lichter is, vooral als de zon er op schijnt. Klopt dit, of zijn er nog andere verschillen?

Je oude staat helemaal in Portugal dat is een end weg. Zal wel te koop staan bij een handelaar die hem uit NL heeft gehaald. Hij ziet er inderdaad nog mooi uit en hopelijk zal de nieuwe eigenaar hem ook netjes onderhouden

Terug naar “Show your ride”