Mush's HB R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jul 2012, 16:26

@Martijn - :lachuh
mushrop schreef:Ik spreek toevallig erg goed Duitsch
Je komt dan ook dicht bij de duitse grens vandaan hè... >)

On-topic: Goeie opties, met die navi erbij enzo. Goeie kleur.
Maar ja, die andere... tel daar eens de velgen, de stoelen en het dak bij op.... Misschien wel duurder in aanschaf, maar bij deze DS heb je inderdaad wel wat dingetjes die moeten gebeuren.

Zegt die vent van de DS nog wat over de prijs?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:37

Prijs hebben we het al over gehad. Hij zegt dat het puur een schaafplekje is op de bumper.

De lijn bij de achterruit is niks mee aan de hand, dat heeft elke cabrio. De scheur in de voorruit is gewoon verzekeringswerk dus dat is ook niet het probleem. De prijs zit al aardig in de goede richting, dus ook dat moet wel goed komen.

Staat idd wel een pokkend weg, maar roadtrip is altijd leuk toch? En met de Dubman erheen is niet zo kostbaar.

HK geef ik geen zak om, vind het veel belangrijker dat hij technisch goed is en dat het een JCW is.

Twijfel twijfel...

Die andere ide ik gezien heb is minimaal 2k duurder dus dat wordt hem sowieso niet....

En wat betreft de kleur, DS is mss in eerste instantie saai, maar je kan er veel mee qua wielen etc. Dat is bij blauw bijvoorbeeld wel anders. Zwart (solied black) of Dark Silver genieten de sterke voorkeur. En JCW.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:42

Als je twijfelt zou ik het gewoon wel/niet doen!
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:45

Waarom wil je trouwens een JCW? Voor de restwaarde of wil je er zelf motorisch niet teveel meer aan doen? Wat met een pully/injectoren/software zit je daar ook zo aan voor €1000 oid...
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 16:47

MartijnGizmo schreef:Alleen als de prijs ernaar is, anders gewoon op naar de volgende...
X2 dude,, Gaat niet gehaast tekeer,, Het is leuk dat deze een JCW is etc,, maar kijk naar ze slechte punten en prijs,,

Overigens vind ik deze kleur een beetje aan de saaie kant,,, niet lullig bedoeld hoor maar ik zou gewoon nog even verder kijken voordat je iets koopt waar je spijt van gaat krijgen,,

Neem de tijd man :wink: Ik heb ook een paar weken zitten zoeken tot ineens deze bak die ik nu heb zomaar er tussen stond !! 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:55

Ik wil graag een JCW omdat die net zo duur zijn als een gewone Cooper S. En natuurlijk zoveel mogelijk opties. Deze DS heeft alle opties die ik belangrijk vind en de prijs is goed. Zelfs al zou ik het dak moeten laten vervangen dan nog is 'ie niet te duur.

Het is niet zo dat ik heel erg twijfel, als hij in Essen had gestaan dan had ik denk ik al ja gezegd, alleen deze staat 900km verderop. En als het dan toch tegenvalt, dan is het een beetje jammer dat je zo ver gereden hebt.

Deze kleur is toch echt, samen met zwart, 1 van de mooiere kleuren voor een cabbie. Dat is tenminste mijn mening.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:56

Ziet er goed uit Rob , en dit is pas de tweede die je bekijkt toch ?
Dus neem de tijd en kijk nog ff lekker verder of je nog wat mooiers ziet 8)

Weet trouwens niet wat het mag kosten maar hier heb ik er ook een uit 2005 met 79000km

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mi ... res=EXPORT
Laatst gewijzigd door WimS op 02 jul 2012, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
MCS 2004
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:58

Met Wim eens, en persoonlijk dan misschien liever een netter exemplaar zonder JCW-motorkit.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 16:58

nog mooier?! :mrgreen:

en nee, ik focus eerst op een JCW. Want brulpijp, iets meer peekaas, en gewoon gaaf.

Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

02 jul 2012, 17:00

Kleur is mooi.. Succes Rob :wink:
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 17:02

Succes met de zoektocht, altijd leuk dat net lekker afstruinen en alles tegen mekaar afwegen :D
R53 MCS HB / Pepper White
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 17:02

mushrop schreef:nog mooier?! :mrgreen:

en nee, ik focus eerst op een JCW. Want brulpijp, iets meer peekaas, en gewoon gaaf.
Ohja, die uitlaat was ik ff vergeten, dan wordt het verschil alweer een stuk groter!
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 17:05

Ik vond blauw ook mega dik voor een cabbie !!

Toen ik nog naar mijn mini zocht had ik daar bijna voor gekeken,,

Maar dan wel + aero ofc 8)

Terug naar “Show your ride”