Nou, ik heb zojuist gebeld en de deal rondgemaakt. Het is de zwarte JCW geworden. Zaterdag met m'n MINI-vriendjes naar Wiesbaden om 'm op te halen. Ik ben weer happy!
Ik ga weer een nieuw topic aanmaken voor deze
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
eerst maar eens ophalen, mee rijden, op vakantie gaan en dan kijken we wel weer. Hij zit ruim boven budget, dus voorlopig eerst weer even sparen. Maar ook zo lijkt het me geen straf.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Hij staat er iig lekker bij hoor met die veren en velgen
Het is een MINI, dus sowieso geen straf! Dan komt er nog bij dat het een JCW is én een cabrio!!
En vanmorgen hoorde ik nog op de radio dat cabrio rijders gelukkiger zijn
er gaat straks een wereld voor je open, Rob..
straks roep je toch weer "deze gaat nooit meer weg"