Plus je bent je airco kwijt
Voor circuitgebruik is het wel beter, voor dagelijks gebruik is een GRS of GP IC net zo goed, en als dat niet goed genoeg is kun je kijken naar watergekoeld
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Wel een hele PK meer dan verwacht! 
Vind alleen het aantal Newtonmeters een beetje tegenvallen
Aan de andere kant heb je een enorm vlakke koppel-kromme..

Vind alleen het aantal Newtonmeters een beetje tegenvallen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MrBean
- 4 op een rij!
- Locatie: BE
Bericht
In augustus is het zover.
Wat staat er al op.
NGK BKR7EQUP
GP intercooler incl diverter
Full inox catback Skytune sportuitlaat
Beek Stage V.
-Rollenbank test
-Cat Cams Nokkenas en toebehoren
-Magnecor bougie kabel set
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software
-Rollenbanktest
De M7 CAI cold air was helaas niet op voorraad.
Hij gaf me als advies dat dit de beste zou zijn. Nog even wachten dus.
Voor de rest heeft de auto net een compleet groot onderhoud gehad.
Normaal moet de Mini dan nog beter rijden
Ik kijk er naar uit
Wat staat er al op.
NGK BKR7EQUP
GP intercooler incl diverter
Full inox catback Skytune sportuitlaat
Beek Stage V.
-Rollenbank test
-Cat Cams Nokkenas en toebehoren
-Magnecor bougie kabel set
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software
-Rollenbanktest
De M7 CAI cold air was helaas niet op voorraad.
Hij gaf me als advies dat dit de beste zou zijn. Nog even wachten dus.
Voor de rest heeft de auto net een compleet groot onderhoud gehad.
Normaal moet de Mini dan nog beter rijden

Ik kijk er naar uit

- MrBean
- 4 op een rij!
- Locatie: BE
Bericht
Het eindresultaat...

in combinatie met volgende onderdelen.
NGK BKR7EQUP
GP intercooler incl diverter
Full inox catback Skytune sportuitlaat
-Cat Cams Nokkenas 461
-MSD Coil
-Magnecor bougie kabel set
-OEM luchtfilter
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software
-Rollenbanktest

in combinatie met volgende onderdelen.
NGK BKR7EQUP
GP intercooler incl diverter
Full inox catback Skytune sportuitlaat
-Cat Cams Nokkenas 461
-MSD Coil
-Magnecor bougie kabel set
-OEM luchtfilter
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software
-Rollenbanktest
- Fean
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
Ik zie dat er veel pk's worden behaald met de cooperS. Mijns inziens zijn het niet de pk's maar de Nm die het verschil maken.
Ik heb nu zo een 20 pagina's gelezen mbt chippen, komt niet verder dan 250-260nm. Zijn er andere mogelijkheden dat die 250Nm er meer worden? 300Nm.. want dat ga je pas echt voelen.
Ik heb nu zo een 20 pagina's gelezen mbt chippen, komt niet verder dan 250-260nm. Zijn er andere mogelijkheden dat die 250Nm er meer worden? 300Nm.. want dat ga je pas echt voelen.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bree
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
Ik zou zeggen, lees dit artikel eens (volledig!!) En concludeer zelf maar belangrijk is. http://www.autoblog.nl/archive/2007/02/ ... t-is-beter
- Fean
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
Dat hoef ik niet te lezen.. dat begrijp ik wel.
Ik verbaas er over dat er niet meer dan 250Nm wordt gehaald. (weliswaar mooi vlak en bij een niet schokkende 2500rpm pas beschikbaar). Ik vraag mij af wat bij een mini kun veranderen om deze op te krikken.. de Nm zijn namelijk bepalend voor het karakter.
Ik verbaas er over dat er niet meer dan 250Nm wordt gehaald. (weliswaar mooi vlak en bij een niet schokkende 2500rpm pas beschikbaar). Ik vraag mij af wat bij een mini kun veranderen om deze op te krikken.. de Nm zijn namelijk bepalend voor het karakter.
Onze sponsors