Klopt.. Vlam is gewoon onverbrande benzine - maar op overrun ( dus schakelen of gas los) kan het altijd wel een keer gebeuren.
Inmiddels zitten we op 307 nm koppel, en 295 pk.. En Thomas is nog niet klaar met de fueling-map. Maar of we de 300 halen is nog niet zeker..
Dave's Turbo R53 Project
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar goed, ze zijn niet tevreden met de map - hij is veilig, maar er zit meer in. Enkel teveel wisselingen om welke reden dan ook.. Dus we moeten nog een keer terug puur om te kijken of we de map beter kunnen krijgen met meer aandacht
Of misschien toch een standalone ecu
Of misschien toch een standalone ecu

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels weer veilig thuis
De kogel is al door de kerk.
20-23 augustus ergens ga ik terug en gaat er een standalone ECU van 1320 in (met launch control ja!) en krijg ik er de Full Access tuning kit bij zodat ik zelf kleine dingetjes als temperaturen van de fan kan aanpassen, foutmeldingen permanent kan onderdrukken om lampjes ook uit te laten e.d. en nog wat andere zaken. Ook gaat er een ander dash in, dus de GP tellers en de Scangauge gaan de verkoop in binnenkort.
Morgen zal ik de foto's online zetten, nu is het bedtijd
De kogel is al door de kerk.
20-23 augustus ergens ga ik terug en gaat er een standalone ECU van 1320 in (met launch control ja!) en krijg ik er de Full Access tuning kit bij zodat ik zelf kleine dingetjes als temperaturen van de fan kan aanpassen, foutmeldingen permanent kan onderdrukken om lampjes ook uit te laten e.d. en nog wat andere zaken. Ook gaat er een ander dash in, dus de GP tellers en de Scangauge gaan de verkoop in binnenkort.
Morgen zal ik de foto's online zetten, nu is het bedtijd

- Seb
- Leerling Mini lid
Bericht
Goede keus van de ecu! Ik ga binnenkort ook met standalone ecu werken van link ecu deze hebben deze pas op markt gebracht! En kan er Mss demo mini van zijn! Komt me goedkoper uit plus krijg een jaar ondersteuning link ecu zelf!
Plus zit ook launche control in en antilag enzo ..... Plus heel het dasch en al waardes blijven steeds werken!
Plus zit ook launche control in en antilag enzo ..... Plus heel het dasch en al waardes blijven steeds werken!
Onze sponsors