Staan er erg mooi onder.
Karin's ( Smeed ) R53 DS. New Mod !!!.P26
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zo, zeker mooie wielekes.
Staan er erg mooi onder.
Staan er erg mooi onder.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MrSmith
- Be Mini

Bericht
ziet er goed uit met de nieuwe wielen!
bij mijn auto heb ik de spatbordranden aan de binnenkant ook bewerkt, zodat deze niet aanloopt.. loopt minimaal aan bij het insturen bij een hobbel, achter loopt helemaal niet aan bij mij.. heb de plastic spatbord aan de binnenkant met een hittepistool heet gemaakt en btje naar binnen geduwd..
plastic-dip raad ik eigenlijk niet echt aan, heb het ook geprobeerd met rood,wit en zwart.. i.c.m. glossify enzo. glans krijg je er niet in en ziet er uit als rubben.. wat het ook is
maar om een kleur uit te proberen is het wel leuk spul..
bij mijn auto heb ik de spatbordranden aan de binnenkant ook bewerkt, zodat deze niet aanloopt.. loopt minimaal aan bij het insturen bij een hobbel, achter loopt helemaal niet aan bij mij.. heb de plastic spatbord aan de binnenkant met een hittepistool heet gemaakt en btje naar binnen geduwd..
plastic-dip raad ik eigenlijk niet echt aan, heb het ook geprobeerd met rood,wit en zwart.. i.c.m. glossify enzo. glans krijg je er niet in en ziet er uit als rubben.. wat het ook is
maar om een kleur uit te proberen is het wel leuk spul..
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat plastic van je spatbordranden hoef je echt niet te bewerken, dat gaat volledig vanzelf. Dan wordt er ook precies genoeg weggehaald.
Gewoon een middagen lekker gaan sturen en de boel is bijgewerkt.
Gewoon een middagen lekker gaan sturen en de boel is bijgewerkt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Smeed
- Be Mini

Bericht
Volgende week effe proefdraaien, eerst morgen naar Hengelo voor een leuke rit met div. Mini- freaks
Greetz Karin.
Davy, Rob heeft de 5mm spacers niet gebruikt voor op zijn clubbie, dus ....Daveke schreef:Ik gooi binnenkort anders wel eens een stel 5 mm spacers in de bus als ik naar Maastricht rij, steek die er eens tussen aan de achterkant, zal precies genoeg zijn denk ik zo..
Volgende week effe proefdraaien, eerst morgen naar Hengelo voor een leuke rit met div. Mini- freaks
Greetz Karin.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toch je wielen
....ik had al een vermoeden na je pm's maar wist t niet zeker aangezien er toen bij mij tomasson op de beschermhoezen stond 
Low , lower , lowest ...
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hele dikke wielen!!!
Leuk om elkaar vandaag ontmoet te hebben...
De Clubman is ook erg gaaf!!!
Leuk om elkaar vandaag ontmoet te hebben...
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Smeed
- Be Mini

Bericht
, ik wou niet alles gelijk verklappen en het nog een beetje spannend houden
Haha, bij mij stond dat natuurlijk OOK op die hoezen maar die hebben we effe snel geheel zwart gespoten, zelfs mijn nagels waren zwart, maar we hebben er lol om gehad samenPepperWhite schreef:Toch je wielen....ik had al een vermoeden na je pm's maar wist t niet zeker aangezien er toen bij mij tomasson op de beschermhoezen stond

- Smeed
- Be Mini

Bericht
Thanks, ik was meteen verliefd op deze wielen
De Clubman van Rob vindt ik ook toppie, ik was er meteen verliefd op toen ik hem zag, op beide trouwens, de driver and the ride
We hebben genoten vandaag tijdens de Mini rit in het Oosten, het is zeker leuk om andere Mini/ freaks en hun ride´s live te ontmoeten.
We zien jullie de 22ste op de ring
Greetz Karin.
Fabian schreef:Hele dikke wielen!!!
Leuk om elkaar vandaag ontmoet te hebben...![]()
![]()
Thanks, ik was meteen verliefd op deze wielen
De Clubman van Rob vindt ik ook toppie, ik was er meteen verliefd op toen ik hem zag, op beide trouwens, de driver and the ride
We hebben genoten vandaag tijdens de Mini rit in het Oosten, het is zeker leuk om andere Mini/ freaks en hun ride´s live te ontmoeten.
We zien jullie de 22ste op de ring
Greetz Karin.

- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Hele vette wielen Karin, staan heel erg mooi bij DS

@Rob; Nice pica's
Miste op deze pagina nog een fotoSmeed schreef:New Wheels @ my ride![]()
![]()
@Rob; Nice pica's
Onze sponsors