Cruise control

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2007, 20:08

Aan het bericht van Maaij lees je dat dit standaard hoort te zijn, wie weet wat dealers uitspoken voor de MINI uiteindelijk geleverd wordt.
In mijn MINI vond ik de "option list" vanuit de fabriek (wie besteld heeft en wat besteld is) Vandaar ook dat ik weet dat mijn MINI op 18 oktober 2005 is gemaakt en werd besteld door MINI Nederland in Rijswijk. Inclusief 5-star bullet velgen. Echter toen ik hem kocht in januari 2006 in rotterdam, zaten er S-Spokes onder, waar ik geen probleem mee had. Ik vond hem goed zoals ie in de showroom stond.
Volgens mij zijn de velgen dus gewoon geruild.
Nou weet ik niet of je een multifunctioneel stuur zomaar uitwisseld uit een nieuwe MINI om een ander een plezier mee te doen.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2007, 20:09

Corgilist schreef:Misshien ook een Duitse, en hebben die dat inderdaad niet ????
Zeg je dat nou omdat ik vertel dat het een chagrijnige mevrouw is?? :lol:
Corgilist
Be Mini
Be Mini

05 mar 2007, 20:10

hahahaha, nee hoor, daar bedoel ik verder niks mee.
Maar je kunt het vragen :wink:
TomSR
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 jul 2007, 22:32

Mijn Cooper S komt oorspronkelijk ook uit Duitsland, en heeft geen ook cruise control. Blijkbaar zijn de Hollandse Mini's wat rijker uitgerust dan bij de buren. Weet iemand of inbouw via de dealer mogelijk is en wat dat zou kosten? Het enige dat namelijk anders is (of er uit ziet) zijn de twee zilveren delen aan de zijkanten.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 aug 2007, 15:21

Mijn Mini komt ook uit Duitsland en die heeft wél Cruise Control :)
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

04 aug 2007, 21:44

Hier heb ik ook orgineel cruise control met bediening op het stuur. Mijn vader heeft een nissan almera met john gold cruise control. De bediening zit niet op het stuur maar in de pook. We hebben de orginele pook er af gehaald en is dus vervangen voor een pook knop met de 4 bedieningsknoppen.
John gold heeft nog twee andere opties, namelijk een bedieningsschakelaar staaf achter het stuur en een infrarood bediening (bedineingsknoppen zijn aan het stuur bevestigt en de ontvanger zit achter de stuur).

Gr Kim

Terug naar “Interieur en audio”