GeintjeGeoBem007 schreef:Je bent toch een grapje aan het maken hé?speedy schreef:Gaat Rob met de trein
MINI-treintje hé..

Nee.. dat was Samspeedy schreef:Wat moet ik zienKoelvloeistof tankje te vol gedaan
te veel niet.. maar zonder trechter bijvullen blijft lastigspeedy schreef:Nicehad Sam teveel libanon gerookt voor het bijvullen
Dan zou ik zeker binnendoor gaan! Kan je je nog enigzins laten gaan die dagpeter schreef: Weet allen nog niet hoe ik ga rijden. Treintje naar de Ring vanuit noord/zuid holland is leuk maar over Heerlen en het laatste stuk binnendoor is natuurlijk ook te gek!
Ik ga overigens niet op de Ring rijden. Ken mezelf, gaat dan toch weer gekker dan gek en heb om die reden een ander speeltje voor op het circuit.
Laat me weten wat je doet Peter, mss rij ik wel met je mee die Heerlen route. Beetje binnendoor is wel zo leuk met de cabbie natuurlijk.peter schreef:Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ga ik ook.![]()
Weet allen nog niet hoe ik ga rijden. Treintje naar de Ring vanuit noord/zuid holland is leuk maar over Heerlen en het laatste stuk binnendoor is natuurlijk ook te gek!
Ik ga overigens niet op de Ring rijden. Ken mezelf, gaat dan toch weer gekker dan gek en heb om die reden een ander speeltje voor op het circuit.
mushrop schreef:Laat me weten wat je doet Peter, mss rij ik wel met je mee die Heerlen route. Beetje binnendoor is wel zo leuk met de cabbie natuurlijk.peter schreef:Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ga ik ook.![]()
Weet allen nog niet hoe ik ga rijden. Treintje naar de Ring vanuit noord/zuid holland is leuk maar over Heerlen en het laatste stuk binnendoor is natuurlijk ook te gek!
Onze sponsors