ik zal vanavond eens voor je kijken..
cheers
coen
Het grote photoshop topic ;)
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
maar die lijkt idd zeer zeldzaam zonder de tekst erover.
Dan maar de harde maatregelen getroffen en tekst eraf geknabbeld.
Had eerst ook even gezocht naar een andere foto van de velg,coendek schreef:aight!dacht dat je ander plaatje had gebruikt
- miniracer
- 4 op een rij!
Bericht
hey hartstikke bedankt hoor.... al dat werk voor een ander forumlid apprecieer ik ten zeerste . dit maakt dit forum wel erg bijzonder. Maar op de foto te zien lijkt het me toch best voor de zilveren uitvoering te gaan , of niet ?wally schreef:Had eerst ook even gezocht naar een andere foto van de velg,coendek schreef:aight!dacht dat je ander plaatje had gebruikt
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik denk dat je moet gaan voor de versie die jij mooi vind.. Ik vind het namelijk allemaal mooi.. zilver is wat netjes... wat rustig... donkergrijs is al wat ruiger en stoerder... en zwart... ja... dat moet je echt mooi vinden of niet... Ik vind het altijd wat ruigs hebben 
doen wat je zelf mooi vind
cheers
coen

doen wat je zelf mooi vind

cheers
coen
- miniracer
- 4 op een rij!
Bericht
heb eens een mini zien staan met 19 ", en dat is al belachelijk genoeg....
ieder zijn smaak maar het moet wel binnen de proporties blijven vindt ik...
ik denk dat ik die velgen gewoon is naast de wagen moet kunnen zien , om te bepalen welke kleur het best is, op een computerscherm heb je die diepgang niet echt laat staan de feeling... je moet er is rond kunnen lopen... ik weet wel niet of een velgenboer dit als vanzelfsprekend vindt... niet prettig dat wel....
ik heb ontdekt dat door op dit mini forum te zitten ik eigenlijk een beetje een perfectionist ben geworden... het plaatje moet helemaal kloppen... de wagen moet in harmonie zijn.
waar deze MINI forums allemaal niet goed voor zijn he...
doe daar dan maar 8 inch vanaf....coendek schreef:@mini racer... Jij wilde toch 25" velgen onder je mini stoppen...?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

heb eens een mini zien staan met 19 ", en dat is al belachelijk genoeg....
ieder zijn smaak maar het moet wel binnen de proporties blijven vindt ik...
ik denk dat ik die velgen gewoon is naast de wagen moet kunnen zien , om te bepalen welke kleur het best is, op een computerscherm heb je die diepgang niet echt laat staan de feeling... je moet er is rond kunnen lopen... ik weet wel niet of een velgenboer dit als vanzelfsprekend vindt... niet prettig dat wel....
ik heb ontdekt dat door op dit mini forum te zitten ik eigenlijk een beetje een perfectionist ben geworden... het plaatje moet helemaal kloppen... de wagen moet in harmonie zijn.
waar deze MINI forums allemaal niet goed voor zijn he...

Onze sponsors