:D
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
R50/R53 hebben hetzelfde spruitstuk
Je kan bij een standaard spruitstuk niet zomaar de cat vervangen
Milltek heeft een spruitstuk met cat eraan vast, dus niet los te wisselen
Janspeed heeft een spruitstuk dat bestaat uit twee delen zodat je met en zonder cat kan rijden
Simpeler kan ik het niet uitleggen, dus hier moet je het mee doen
Je kan bij een standaard spruitstuk niet zomaar de cat vervangen
Milltek heeft een spruitstuk met cat eraan vast, dus niet los te wisselen
Janspeed heeft een spruitstuk dat bestaat uit twee delen zodat je met en zonder cat kan rijden
Simpeler kan ik het niet uitleggen, dus hier moet je het mee doen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon bij een uitlaatboer een recht stuk er tussen laten lassen als het je alleen om het vervangen gaat...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- boiydiego
- Enthousiast
Bericht
flut* goca
inderdaad topicstarter komt uit het flut* goca landje
, daarmee dat ik een oplossing zoek voor het spruitstukje , wat ik wou doen is een los spruitstuk zonder cat kopen en dan mijn oude kat 2 mondstukken oplassen zodat ik hem er kan tussenuit halen en terug tussenzetten als het keuringtijd is en als catvervanger gewoon een stukje buis met 2 mondstukken erop na de keuring ,beter als elke keer het spruitstuk volledig te demonteren , ik probeer het gewoon gemakelijk en low budjet te houden het spruitstuk met cat is wel vrij duur vind ik en een cat heb ik dus waarom 1 kopen , het genoemde janspeed spruitstuk denk ik mss dat de beste keuze is kwa prijs en hoe ik het wil doen denk je niet ? auto word binnen 1 maand gechipt (obdtuned dus) en zou tegen dan het inorde willen hebben is er een verdeler van janspeed in belgie ?

- boiydiego
- Enthousiast
Bericht
Re: los
en wrm de cat ernu onder? wat was je prijs die je voor het catloze spruitstuk hebt betaald incl verzending? wat zegt het geluid en onder wat steekt het een mcs of een mc ? bijmij zou het onder een mc moeten komen en doe het ni voor geluid maar koppel dat het zou kunnen vrijmaken endan mss in combinatie met de obd tuning ..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-MANI ... 4cfbf2b10a
Met catvervanger erbij, dus enkel nog je cat gaan verlassen
Met catvervanger erbij, dus enkel nog je cat gaan verlassen
Onze sponsors