Goedemorgen,
een paar maanden geleden heb ik de multiriem laten vervangen omdat deze nogal begon te piepen. Ging 2 weken goed en toen kwam er weer een piep... De garage vertelde me toen dat het waarschijnlijk een poelie was, die van de krukas waarschijnlijk. De piep verwijdent elke keer naar ongeveer 500 meter rijden. Ze zeiden dat het geen kwaad kon dit heb het nog niet laten maken (kosten waren +/- eur 400 zeiden ze). Nu heeft het gisteren nogal geregend en lagen de straten hier blank, heb dus behoorlijke plassen gepakt. Vanochtend start ik dus de auto, de piep was iets harder dan normaal maar niet schrikbarend ofzo. Maar normaal verdwijnt deze na een korte tijd maar nu dus niet, zelfs tijdens het rijden bleef je het horen, schaamde me kapot dus... Het zal wel door de regen komen dat deze langer piept maar mijn eigenlijke vraag; zou dit echt de krukaspoelie zijn ? Wanneer ik een klein beetje gas bij gaf in z'n vrij hoorde je de piep ook sneller "draaien". Of hebben is er iemand met nog een ander idee ?
groet,
Ben
Piep - krukaspoelie of iets anders ?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is toch een teken dat de riem slipt? Is de riemspanner dan nog wel goed?
Of zeg ik nu ineens iets stoms?
En helpt dat.. vaseline erop smeren??
Of zeg ik nu ineens iets stoms?
En helpt dat.. vaseline erop smeren??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors