Anyway, wat nou spacer! Wiel past gewoon zonder!

Helaas zit er nu ook een Davy camberplaat op

Nu de andere kant nog...
Die moeten ze af fabriek gewoon schuin afdraaien heeft ook niemand problemen.Wilcoos schreef:Die K.. Stelring was gewoon te dik! (sorry meneer cobra)
Anyway, wat nou spacer! Wiel past gewoon zonder!![]()
Helaas zit er nu ook een Davy camberplaat op![]()
Nu de andere kant nog...
dus je komt niet meer langs ?Wilcoos schreef:Anyway, wat nou spacer! Wiel past gewoon zonder!![]()
Oh maar dat gebeurt zeker wel. Maar heb ook nog camberlinks voor achter liggen, die moeten er ook nog even op voordat we gaan uitlijnen/afstellen.speedy schreef:Nou als je twijfelt zou ik toch echt even naar goede uitlijner gaan en de handel goed laten afstellen
ik heb inderdaad de zelfde camber platen. ik heb gene foto van gemaakt.Wilcoos schreef:Heb jij dezelfde camber platen? En zo ja, heb je een foto van de afstelling?pocket rocket schreef:inderdaad ziet ge dat niet met die velgen maar leg er maar eens 16" dan ziet ge de camber wel.
bij mij zag dat ook niet maar stond wel -3° in camber vanvoor.
ik zou die er juist opzetten om minder camber te hebben.Wilcoos schreef:Top! Als hij ongeveer als de mijne staat vind ik het goed![]()
Net even wezen tanken, voorkant rijd goed, achterkant maakte nog een keertje geluid. Maar hier moet nog meer camber op volgens mij met de control arms.
+1pocket rocket schreef:ik zou die er juist opzetten om minder camber te hebben.Wilcoos schreef:Top! Als hij ongeveer als de mijne staat vind ik het goed![]()
Net even wezen tanken, voorkant rijd goed, achterkant maakte nog een keertje geluid. Maar hier moet nog meer camber op volgens mij met de control arms.
die van mij stonden er nog niet onder en stond al te fel in camber omdat een goede 10cm van de band geen contact maakte met de baan.
Onze sponsors