FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Valt eigenlijk best wel mee, het zit op zich niet slecht in elkaar - maar het is net als bij de R56. Door een aantal van die wetgevingen omtrent effecientie van een blok duwen ze er van dit soort dingen in om ze nog enigszins zuinig en goede Co waardes te laten produceren. Hoe dat tot elkaar in relatie staat snap ik ook niet. Maar door wat simpele aanpassingen kom je een heel eind verder, tenminste - ik heb nergens last van gehad. Stevig doorgereden in de Eifel en op de snelweg, maar geen druppel KVS verbruikt.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Als er koelvloeistof is gelekt,heb je ofwel een lek ofwel is je dop en vat niet bestand tegen de druk die je rijd.
Een goed alu tankje en een stanton dop zouden je dan kunnen helpen..
Heb deze post gemaakt naar aanleiding van enige posten die voor me gemaakt zijn,ben niet helemaal mee met wat nu juist het probleem is of was? Wat is er dan gebeurd?
Een goed alu tankje en een stanton dop zouden je dan kunnen helpen..
Heb deze post gemaakt naar aanleiding van enige posten die voor me gemaakt zijn,ben niet helemaal mee met wat nu juist het probleem is of was? Wat is er dan gebeurd?
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Die thermostaat gaat je niet veel helpen!
Zeker niet als het tankje zoals je zegt op ontploffen stond!
Zeker niet als het tankje zoals je zegt op ontploffen stond!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kop gaat eraf sws dikke pakking heb ik al besproken en andere thermostaat en andere spruitstuk en andere uitlaat r56 jcw waarschijnlojk
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
We zijn bang dat er misschien druk opgebouwd word in het koelsysteem maar hoe dan ook we gaan kijken of er schade is aan de kop / pakking en vernieuwen meteen de vloeistoffen ook

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat zoals je op de ring rijd toch anders is en meer een aanslag is op je blok ik heb ook nooit last in de bergen en op de gewone weg Maar nu op hey cirquit was hey wel duidelijkDaveke schreef:Valt eigenlijk best wel mee, het zit op zich niet slecht in elkaar - maar het is net als bij de R56. Door een aantal van die wetgevingen omtrent effecientie van een blok duwen ze er van dit soort dingen in om ze nog enigszins zuinig en goede Co waardes te laten produceren. Hoe dat tot elkaar in relatie staat snap ik ook niet. Maar door wat simpele aanpassingen kom je een heel eind verder, tenminste - ik heb nergens last van gehad. Stevig doorgereden in de Eifel en op de snelweg, maar geen druppel KVS verbruikt.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
1 woord RISICO en dat weet ik maar rest was leuk
boris_brznjef schreef:goeiemorgen. Nogmaals leuk een dagje ringfranklyn85 schreef:Kop gaat eraf sws dikke pakking heb ik al besproken en andere thermostaat en andere spruitstuk en andere uitlaat r56 jcw waarschijnlojk![]()
1 woord RISICO en dat weet ik maar rest was leuk

Onze sponsors