Maar wel net zo hard mee gereden in de Eifel?Raymond schreef:Daar zijn ze beide niet op geweest...
Ringtrip het vervolg
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ik heen gereden 500 km op een tank en ring 1 op 5 en onderweg terug nog moeten tanke bij utrecht
burn rubber not your soul
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog niet getankt (de terugweg) en kan nog een paar honderd km op de tank d8 ikfranklyn85 schreef:Haha ik heen gereden 500 km op een tank en ring 1 op 5 en onderweg terug nog moeten tanke bij utrecht
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha reed jij nou verkeerd ofwa
coopers1987 schreef:Ik heb nog niet getankt (de terugweg) en kan nog een paar honderd km op de tank d8 ikfranklyn85 schreef:Haha ik heen gereden 500 km op een tank en ring 1 op 5 en onderweg terug nog moeten tanke bij utrecht
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, malle navi! 8km omgereden en toen weer de snelweg op maar heb jullie niet meer gezien.franklyn85 schreef:coopers1987 schreef:Ik heb nog niet getankt (de terugweg) en kan nog een paar honderd km op de tank d8 ikfranklyn85 schreef:Haha ik heen gereden 500 km op een tank en ring 1 op 5 en onderweg terug nog moeten tanke bij utrecht
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha ja wij hebben jou niet meer gezien helaas ach next time again
@ rob ja top goed geregeld
coopers1987 schreef:Ja, malle navi! 8km omgereden en toen weer de snelweg op maar heb jullie niet meer gezien.franklyn85 schreef:coopers1987 schreef:
Ik heb nog niet getankt (de terugweg) en kan nog een paar honderd km op de tank d8 ik
Hahaha ja wij hebben jou niet meer gezien helaas ach next time again
@ rob ja top goed geregeld
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat betreft de datum, voor mij komt ergens in de eerste 2 weken van september wel goed uit want dan zijn m'n ouders op vakantie in limburg en dan kan ik vanaf daar vertrekken. Scheelt weer 200 of 400km
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
vanaf half augustus wil ik ook wel weer mee. Liefst door de week want de weekenden ben ik voorlopig niet vrij.
Ik ben op 1 tank heengereden, op diezelfde tank een rondje ring gedaan, en op de andere tank weer teruggereden en daar rij ik nu nog steeds op.
En 850km alleen maar open he
oh en ik heb R56 S remmen overgenomen van Olaf, dus ik hoop dat ik die r nog even voor die tijd op kan frutselen
Ik ben op 1 tank heengereden, op diezelfde tank een rondje ring gedaan, en op de andere tank weer teruggereden en daar rij ik nu nog steeds op.
En 850km alleen maar open he
oh en ik heb R56 S remmen overgenomen van Olaf, dus ik hoop dat ik die r nog even voor die tijd op kan frutselen
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Ehhhhh, ik durf het bijna niet te vragen maar mag ikke ook weer mee .
Rob Clubman heeft zich op de heenweg een potje zitten te schamen naast me ,
maar hij wil ook de volgende keer weer mee , tussen 15 en 26 aug. komt ons goed uit, zowel door de week als in het weekend .
En Rajko ik ben echt GEEN sjiethoes hoor !!!.
Greetz Karin.
Rob Clubman heeft zich op de heenweg een potje zitten te schamen naast me ,
maar hij wil ook de volgende keer weer mee , tussen 15 en 26 aug. komt ons goed uit, zowel door de week als in het weekend .
En Rajko ik ben echt GEEN sjiethoes hoor !!!.
Greetz Karin.
Onze sponsors