FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ben er druk mee alleen eerst het blokje open maken en kijken hoe het is
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo na het lezen van martijn zij post over de r56 uitlaat lijn heb ik besloten deze niet te nemen i.v.m pk verlies en ze zeggen zelfs dat het slecht voor de charger Als ik de verhalen zo lees... Maar goed wat nu...
Toch maar een gehele uitlaat lijn nemen van milltek ??????

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Of mijn Bastuckfranklyn85 schreef:Zo na het lezen van martijn zij post over de r56 uitlaat lijn heb ik besloten deze niet te nemen i.v.m pk verlies en ze zeggen zelfs dat het slecht voor de charger Als ik de verhalen zo lees... Maar goed wat nu...

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ga jij nemen dan
Ja dat kan ookcooperke s schreef:Of mijn Bastuckfranklyn85 schreef:Zo na het lezen van martijn zij post over de r56 uitlaat lijn heb ik besloten deze niet te nemen i.v.m pk verlies en ze zeggen zelfs dat het slecht voor de charger Als ik de verhalen zo lees... Maar goed wat nu...

Wat ga jij nemen dan

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Als alles goed gaat die van onder de gele van Davy en consoorten.
Dan gaat de Bastuck er vanonder,ik probeer voor de toekomst het geluid een beetje te dempen daarom een andere.
T.
Dan gaat de Bastuck er vanonder,ik probeer voor de toekomst het geluid een beetje te dempen daarom een andere.
T.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok is dat een works ofzo
cooperke s schreef:Als alles goed gaat die van onder de gele van Davy en consoorten.
T.
Ok is dat een works ofzo

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Nope custom cooper pipe.Maar met een grotere diameter dan een standaard cooper pijp.En een extra demper.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vettt nou doe mij die basstuck maar dan jij had 1 demper en geen middendemper he vanaf de kat
cooperke s schreef:Nope custom cooper pipe.Maar met een grotere diameter dan een standaard cooper pijp.En een extra demper.
Vettt nou doe mij die basstuck maar dan jij had 1 demper en geen middendemper he vanaf de kat

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Correct!franklyn85 schreef:cooperke s schreef:Nope custom cooper pipe.Maar met een grotere diameter dan een standaard cooper pijp.En een extra demper.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dan doe mij die maar wanneer ga je switchencooperke s schreef:Correct!franklyn85 schreef:cooperke s schreef:Nope custom cooper pipe.Maar met een grotere diameter dan een standaard cooper pijp.En een extra demper.

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Nu ik vermoed dat dit iets word voor midden-eind augustus..
Hangt er een beetje vanaf eigenlijk,heb een overeenkomst met Davy over enkele spullen etc.franklyn85 schreef:Ja dan doe mij die maar wanneer ga je switchencooperke s schreef:Correct!franklyn85 schreef:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke nou die uitlaat kan er altijd onder das geen probleem me spruitstuk is het belangrijkst dus ik hoor wel wannneer je ervanaf wilcooperke s schreef:Hangt er een beetje vanaf eigenlijk,heb een overeenkomst met Davy over enkele spullen etc.franklyn85 schreef:Ja dan doe mij die maar wanneer ga je switchencooperke s schreef:
Correct!

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Ok geen probleem,ik had het graag al van de hand gehad maar er zit een 'beetje veel' vertraging op naar men zin,van mijn kant dan betreffende spulletjes die niet direct kunnen geleverd worden
!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is goed toch maar bij deze neem ik hem van je over dus ik heb geen haast met de catback wel de spruitcooperke s schreef:Ok geen probleem,ik had het graag al van de hand gehad maar er zit een 'beetje veel' vertraging op naar men zin,van mijn kant dan betreffende spulletjes die niet direct kunnen geleverd worden!

Onze sponsors