Dan heb jij heel veel geluk gehad...bij mij deden ze al moeilijk over R56 S remmen,...waarschijnlijk omdat de schijven gegroefd zijn,maar toch let er mee op.Dangixxer moet opnieuw naar de keuring omwille van een simpel goodridge labeltje aan de stalen leidingen dus ja.Ik zeg probeer maar,het kan of het kan ook niet lol.wildeke schreef:zien ze gewoon niet , net zoals de milltek waar ik alle millteklogo's heb afgedaan
cooperke s schreef:Dan heb jij heel veel geluk gehad...bij mij deden ze al moeilijk over R56 S remmen,...waarschijnlijk omdat de schijven gegroefd zijn,maar toch let er mee op.Dangixxer moet opnieuw naar de keuring omwille van een simpel goodridge labeltje aan de stalen leidingen dus ja.Ik zeg probeer maar,het kan of het kan ook niet lol.wildeke schreef:zien ze gewoon niet , net zoals de milltek waar ik alle millteklogo's heb afgedaan
Anderzijds heb ik dan weer geen enkel probleem gehad met de Bastuck,zonder papieren te vragen erdoor.Is ook die met 1 pot dus zou wel moeten opvallen natuurlijk.
Onze sponsors