Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Puur voor de looks vond ik de AIM of de Dash2 van Race Technology ook mooier, maar die prijzen zijn absurd hoog.
Ik heb ngo enigszins geluk gehad met deze, 495 euro afgeleverd naar mijn voordeur
Ik heb daar ook naar gekeken, ik heb enkel voor deze gekozen omdat de jongens van 1320 hem ook in hun RaceMini hebben zitten, O'Dwyer hem ook gebruikt en ze hem perfect af kunnen stellen met hun ECU.peter schreef:Ik vind de AIM MXL een supermooi dash! Gaat er bij Ducks in. Maar ja die prijs.....
Puur voor de looks vond ik de AIM of de Dash2 van Race Technology ook mooier, maar die prijzen zijn absurd hoog.
Ik heb ngo enigszins geluk gehad met deze, 495 euro afgeleverd naar mijn voordeur
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Holy Crap amigo..kijk ik ff een euh maandje niet op t forum en moet me weer zwaar inlezen...
Mooie upgrades weer kerel...en coole gadgets!

Mooie upgrades weer kerel...en coole gadgets!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Momenteel druk bezig met het kijken waar de waterinjectie gemonteerd gaat worden.
Uiteindelijk besloten ivm plaatsgebrek onder de motorkap en gevoeligheid voor water toch een plaat te maken tegen het achterste zijpaneel waar de 5 ltr tank en de pomp op gemonteerd gaan worden. Vanaf daar gaat de bekabeling en leiding door naar de motorruimte en schutbord waar de resterende zaken gemonteerd zullen gaan worden.

Maandag komt ook het Race Technology Dash4 Pro LCD dash binnen en kan ik wachten op bevestiging vanuit Engeland wanneer ik terecht kan voor de ECU.
Afgelopen zaterdag ook na montage van de spoiler nog wat foto's gemaakt en deze dikke plaat mogen ontvangen van Tycho!

Uiteindelijk besloten ivm plaatsgebrek onder de motorkap en gevoeligheid voor water toch een plaat te maken tegen het achterste zijpaneel waar de 5 ltr tank en de pomp op gemonteerd gaan worden. Vanaf daar gaat de bekabeling en leiding door naar de motorruimte en schutbord waar de resterende zaken gemonteerd zullen gaan worden.

Maandag komt ook het Race Technology Dash4 Pro LCD dash binnen en kan ik wachten op bevestiging vanuit Engeland wanneer ik terecht kan voor de ECU.
Afgelopen zaterdag ook na montage van de spoiler nog wat foto's gemaakt en deze dikke plaat mogen ontvangen van Tycho!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het montageplaatje voor in de kofferbak heb ik vanavond samen met pa vast gemaakt. Morgen ga ik eens even testfitten hoe de tank en de pomp komen te hangen. Dan volgende week de bedrading en de bekabeling aansluiten en ergens die week wellicht al de nozzle in het hoorntje van de IC laten zetten. Dan rest enkel nog de kabel van ECU naar de control-unit en kan er getest worden (maar dat wordt allemaal in Engeland gedaan)
Onze sponsors