I'm in ...Wilcoos schreef:GB voor metertjes?
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een gimmick dus (best een leuke overigens
)...
Zwaardere besturing komt puur door minder bekrachtiging, zorgt dus ook niet voor meer gevoel. Voor het gaspedaal wordt gewoon een andere curve ingeladen, minder lineair, waardoor het sportiever aanvoelt (maar de dosering minder nauwkeurig is).Daveke schreef:Sportknop aan zorgt er enkel voor dat de besturing iets zwaarder gaat, voor een sportiever gevoel en de gasrespons iets beter is.
Weet niet wat zo'n knopje kost, maar voor dat geld een behoorlijk duur grapje voor een matig resultaat
Absoluut geen extra pk's, topsnelheid, koppel of wat dan ook
Een gimmick dus (best een leuke overigens
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha ok. Heb je daar geen filmpje van. Altijd leuk!pocket rocket schreef:natuurlijk had ik het door hoor.Raymond schreef:skycount schreef:damn zonhoven verkeerd gezien
Alle hopelijk lost die sport knop wat extra leuke pk's en nm op![]()
Alleen jammer dat Pocket Rocket 'm niet snapte.![]()
Leuke mod toch. De sport stand zorgt iig voor meer 'plofjes' volgens de Autoweek.
Shiftlights zijn dik!![]()
ge moet maar eens vragen aan daveke hoe de mijn plofte in de garage toen ik de velgen ben gaan halen.
Ja mooi verhaal was/is dat.frankie schreef:Ik wel hoor, soms wordt ik zo moe van al dat vermogen en koppelP5ycH0 schreef:Ik ken niemand die een sport button heeft en hem niet altijd aan heeft staan ....![]()
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Volgens mij heeft / geeft de sportknop ook een verhoging van het motor koppel.
Ik meende iets van 20 NM.
Ik meende iets van 20 NM.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors