Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Eindelijk nieuwe striping geplakt.

Wat vinden jullie ervan!
De auto voelt weer heerlijk zacht voor de handjes
, maar ruikt naar bananen.

Wat vinden jullie ervan!

De auto voelt weer heerlijk zacht voor de handjes

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
@Ray, de buitenkant ruikt nu naar banaan vanwege dat spul van Meguiars. Dus voortaan dakkie dicht houden en hopen op regen!!!
Ben zelf niet echt een fanatieke poetser , alleen elke 2 of 3 maanden in de was zetten en elke twee weken gewoon in de wasbox. Vandaag dus de auto gekleid en gewaxt, dus de uren die ik vandaag heb staan zweten ...
Zeker omdat ik het nooit doe , was het kleien eigenlijk onbegonnen werk, en de auto rijdt zoveel kilometers dat de 'showroom-staat' van de lak er nu zowaar af is !
Inmiddels 139.000 kilometer fun , tijd voor alweer een oliebeurt.
De binnenkant is project #2, voor volgende week. Daar heb ik dan weer niks aan gedaan vandaag (geen zin meer). Auto is gewoon smerig van binnen, vooral de achterbank behoeft werk met dank aan het mooie zomerse weer van de afgelopen weken. Het windscherm is er weer uit en gaat weer onder de douche (daar komt dan zwart water vanaf), kippen gaan weer in de wasmachine en die komen misschien helemaal niet meer terug. (ben ze wel zat).
Zal ik de striping maar laten zitten?
Ben zelf niet echt een fanatieke poetser , alleen elke 2 of 3 maanden in de was zetten en elke twee weken gewoon in de wasbox. Vandaag dus de auto gekleid en gewaxt, dus de uren die ik vandaag heb staan zweten ...
Zeker omdat ik het nooit doe , was het kleien eigenlijk onbegonnen werk, en de auto rijdt zoveel kilometers dat de 'showroom-staat' van de lak er nu zowaar af is !

De binnenkant is project #2, voor volgende week. Daar heb ik dan weer niks aan gedaan vandaag (geen zin meer). Auto is gewoon smerig van binnen, vooral de achterbank behoeft werk met dank aan het mooie zomerse weer van de afgelopen weken. Het windscherm is er weer uit en gaat weer onder de douche (daar komt dan zwart water vanaf), kippen gaan weer in de wasmachine en die komen misschien helemaal niet meer terug. (ben ze wel zat).
Zal ik de striping maar laten zitten?

Gr, Marcel
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Kippen niet meer terug ? Hoe moeten we je dan herkennen?
Striping zou ik er heel gauw afhalen.
Glimt weer lekker , Marcel.
Striping zou ik er heel gauw afhalen.

Glimt weer lekker , Marcel.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Best leuk
Overdag de hele dag gepoetst
Komt 's avonds een stel schone dames een handje helpen ! (zomaar! Ongevraagd!) Tof toch !!!

Overdag de hele dag gepoetst
Komt 's avonds een stel schone dames een handje helpen ! (zomaar! Ongevraagd!) Tof toch !!!

Gr, Marcel
Onze sponsors