
Achterkant is mooi. Velgen vind ik te gewoontjes voor een M3. Lijkt erg op de BBS velgen (weet de type niet meer).
AutoWeek schreef:Kijken we onder de kap, dan zien we een turboloze V8, voor het eerst in de M3-historie. Voor de M3 Concept geven de Beiers nog geen vermogen op, maar reken voor de productieversie op een dikke 420 pk. Audi’s RS4 zit immers op 420 pk en de C63 AMG die er ook aan zit te komen krijgt waarschijnlijk nog meer vermogen op de achterwielen.
Ben heel benieuwd hoe hij rijd met een V8 in het vooronder! De RS4 en S6 zijn beide ook niet echt "bochten-autos" meer. Hoop niet dat de M3 ook zoveel onderstuur heeft gekregen. Maar goed, BMW kennende gaat het wel goedkomen met dat rijgedrag!LUV2XLR8 schreef:AutoWeek schreef:Kijken we onder de kap, dan zien we een turboloze V8, voor het eerst in de M3-historie. Voor de M3 Concept geven de Beiers nog geen vermogen op, maar reken voor de productieversie op een dikke 420 pk. Audi’s RS4 zit immers op 420 pk en de C63 AMG die er ook aan zit te komen krijgt waarschijnlijk nog meer vermogen op de achterwielen.
Niels dat noem ik nu een mazzelpik. Jeetje!Niels Cooper S schreef:Hallo,
Wij hebben de prettyige .......teveel Need for Speed IV gevoel en als dat 90k moet gaan kosten...slik!
Groetjes,
Niels
Waar kan ik me inschrijven ??Niels Cooper S schreef:Als we naar een meeting komen zal ik ze allebei eens meenemen, kan iemand eens een stukje proberen...
Ik denk toch dat je met de GP een goede kans maakt, PK gewichts verhoudingHans schreef:ahum, 5 seconden ga ik niet halenlaat staan sneller naar de 200.. dus laat maar (druipt af met zijn staart tussen zijn benen..)
Onze sponsors