Is Boost geen standaard systeem dan? Wist dat Harman Kardon een optie was, maar Boost toch niet?martijnvanderh schreef:Sven schreef: Een originele radio Boost, automatische airco en een zwarte hemel!
![]()
Martijn's Pepper White Cooper S
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
even jouw foto's zitten kijken. Echt een heel mooi ding! Vraagje: Zie dat jij die gave stickers 'oog' stickers onder je kap hebt. Waar zijn die leverbaar? Lijkt me een geschikte eerst aanvulling op m'n mini!!
Hee Boris!boris_brznjef schreef:Boost is een optie op de radio dat het volume harder gaat als je harder rijdt.
Ik heb ook een PW mini met Zwart dak en chrome line interieur alleen mijn Mini heeft nog 55 duizend gelopen en die van jou nu 70:-) vandaar die opmerking!
Inderdaad dat kleine knopje naast de schuif van links/rechts verstelling.Let er goed op dat deze goed werken want dat kost wel wat om te vervangen (mijn rechter motor was stuk toendertijd)
even jouw foto's zitten kijken. Echt een heel mooi ding! Vraagje: Zie dat jij die gave stickers 'oog' stickers onder je kap hebt. Waar zijn die leverbaar? Lijkt me een geschikte eerst aanvulling op m'n mini!!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die radio CD Boost is standaard (of misschien niet helemaal als een Radio Boost met tape/bandje standaard was.), maar ik vind het mooier dan een aftermarket radio wat je ook wel eens ziet.
Dit is trouwens de faceliftradio waarmee je ook mp3 bestanden kunt afspelen.
Harman Kardon is een duurdere versie en daarboven zit nog DSPM, maar die zie je helemaal weinig
Je hebt echt een mooi vol uitgevoerde versie gevonden!

Dit is trouwens de faceliftradio waarmee je ook mp3 bestanden kunt afspelen.
Harman Kardon is een duurdere versie en daarboven zit nog DSPM, maar die zie je helemaal weinig

Je hebt echt een mooi vol uitgevoerde versie gevonden!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
question: Is mijn grill periode-correct?
Wat is nu precies de periode waarin ze die chromen lamellen hebben toegepast en welke periode de zwarte gaas-grill die ik heb?
Wat is nu precies de periode waarin ze die chromen lamellen hebben toegepast en welke periode de zwarte gaas-grill die ik heb?
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
goeie vraag. Volgens mij is het op een Gen1- S standaard, en op een Cooper / One alleen als je een optiepakket erbij hebt. Maar dit is echt een wilde gok.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij standaard na de facelift, net als de instapverlichting onder de deuren...martijnvanderh schreef:Heb ook amberkleurige leds in m'n deurschelpen. Dat is ook niet standaard toch?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Martijn voor een S dan toch, want niet elke Cooper heeft die instapverlichting. Mijn rode cooper (facelift, bouwjaar Febr-2005 ) had het niet.
Gr, Marcel
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt voor de antwoorden weer!
Er zitten nu geen flatblades op. Wat zijn de maten daarvan? 2 x 450mm?
http://www.miniproducts.nl/Webwinkel-Pr ... -Mini.html
Er zitten nu geen flatblades op. Wat zijn de maten daarvan? 2 x 450mm?
http://www.miniproducts.nl/Webwinkel-Pr ... -Mini.html
Onze sponsors