speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Ik heb hem op cooper s ingesteld maar vind dat die wel vrij laat begint met opbouw van lampjes en uiteindelijk knipperen want trek meestal door tot 5500/ 6000 ofzo en lang niet zo vaak helemaal tot het eind dus ga hem iets anders afstellen zodat die eerder gaat branden .
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn Datatool Revlight in m'n R53 stond echt zo afgesteld, dat wanneer de hele santekraam begin te knipperen je ook bijna in de begrenzer zat, dat is toch ook de essentie van het ding. Anders zit het er alleen voor de sier. 
Laatst gewijzigd door frankie op 01 aug 2012, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik had de mijne zo afgesteld waar de terugval in koppel begon te komen, dus voluit knipperen rond de 6500 toeren. Je kan wel veel PK's draaien bij meer toeren, maar als je koppel daalt trekt ie niet meer en schakel je beter. Was wel ingesteld voor ik van 225 naar 285 pk ging 
Vanaf toen was het continu een kerstboom op mn dashboard, haha
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Koffie is altijd goed, ben denk wel samen met mijn vriendin.
ben je vrijdagsmiddags wel eens thuis, of moet het dan op zaterdag?
Ik ga bij JD engineering een uitdraai laten maken.speedy schreef:Lochem is 15 km bij mij vandaan![]()
Paar keer op rollerbank geweest bij beek en het heeft helemaal geen nut om met deze auto vol door te trekken want daar win je niets mee dus 6500 toeren is primakom je ff op de koffie ?
Koffie is altijd goed, ben denk wel samen met mijn vriendin.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kijk echt zelden naar die lampjes, schakelen doe ik meestal op gevoel/gehoor... Maar voor eventuele passagiers is het wel indrukwekkend! 
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daarom wil ik dus een uitdraai hebbenDaveke schreef:Ik had de mijne zo afgesteld waar de terugval in koppel begon te komen, dus voluit knipperen rond de 6500 toeren. Je kan wel veel PK's draaien bij meer toeren, maar als je koppel daalt trekt ie niet meer en schakel je beter. Was wel ingesteld voor ik van 225 naar 285 pk ging
Onze sponsors