Getunede (optisch) Mini's topic
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
AP zelfde binnenwerk als KW.. neuh sorry..
Dochteronderneming klopt... Klaus Wohlfarth is echt niet zo dom om door de overname van AP zijn eigen merk KW te grabbel te gooien en iedereen over te laten gaan op AP..
praatjes hierboven zijn allemaal meningen en de een nog stoerder dan de andere... maar nee dit is simpel weg onzin.
Sorry dat ik ff binnenval..boiydiego schreef:hihihi voor je praat mister bean zou ik je les maar tr leren AP is een dochteronderneming van kw heeft identiek dezelfde binnenpoten kwaliteit gegarandeerd dus en slimme aankoop prijs kwaliteit , geld opdenk het niet jongen waar blijven u in juli opgesomde lenso's dan
, en als je een boek wil schrijven doe het dan niet hier op maar begin dan aan harry potter deel 20 ofzo
en LEER U LES met u uiteenzetting over AP hahahaha schoenmaker blijf bij u stiel zou ik zeggen !!! EN PAAR POSTS TR HADEK AL GEZEGT GENOEG OVER DIE BLAUWE , zoals dr evil zegt tr naar plaatjes !!!!!
AP zelfde binnenwerk als KW.. neuh sorry..

Dochteronderneming klopt... Klaus Wohlfarth is echt niet zo dom om door de overname van AP zijn eigen merk KW te grabbel te gooien en iedereen over te laten gaan op AP..
praatjes hierboven zijn allemaal meningen en de een nog stoerder dan de andere... maar nee dit is simpel weg onzin.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
uhuh leg er een raceland naast en die heeft dezelfde brackets, leg er een STsuspension naast heeft dezelfde brackets maar dat betekend niet dat het binnenwerk hetzelfde is 
9-10 schroefsets zien er hetzelfde uit omdat het OP die auto moet passen..
Ik verwacht dat AP idd het design van KW gebruikt (omdat het dezelfde eigenaar is) maar binnenwerk is wel degelijk anders..
keertje op de testbank zetten
dan zul je zien dat als je met een DIKKE AP set een curbstone pakt dat het klaar is.. en dat als je met een DIKKE KW set hetzelfde doet.. dat het heel anders reageert..

9-10 schroefsets zien er hetzelfde uit omdat het OP die auto moet passen..
Ik verwacht dat AP idd het design van KW gebruikt (omdat het dezelfde eigenaar is) maar binnenwerk is wel degelijk anders..

keertje op de testbank zetten

Laatst gewijzigd door coendek op 02 aug 2012, 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors