Voor ons doel wel ja, maar ook nog genoeg wat zo te verkopen is..
Volledige aero kit, Speedline Turini's, KW V1, Compressor met 17%, GRS Motorsport Version IC, EBC gegroefde en geperforeerde remschijven, OMP lage voorste veerpootbrug, OEM navigatie, Blauw/zwart lederen interieur, Eibach Front Anti Rollbar, Alta Control Arms, Japspeed uitlaat met spruitstuk en racecat, S Spoiler, Xenons en dan het standaard spul als scuttles, tankdop, interieur en zaken als al het plaatwerk/carrosserie en dergelijke
Challenge MINI R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zojuist weer even lekker zitten klussen
Wielkasten, deuropeningen en motorruimte zijn voorzien van wat blanke lak.
Dus nu is feitelijk gezien enkel de binnenzijde van de deur nog niet gelakt, en de rest wat nu nog geel is wordt gwrapt.
Dat betekent dus dat het interieur terug opgebouwd kan worden!

Wielkasten, deuropeningen en motorruimte zijn voorzien van wat blanke lak.
Dus nu is feitelijk gezien enkel de binnenzijde van de deur nog niet gelakt, en de rest wat nu nog geel is wordt gwrapt.
Dat betekent dus dat het interieur terug opgebouwd kan worden!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice nice davy, als je wilt kan ik wel een keertje mee komen helpen met wrappen. Kijken of ik van mijn uit de had gelopen hobby iets leuks kan maken. Staat leuk in mn portfolio
mocht k aant einde van t jaar geen contract verlenging krijgen... Ga k een career switch doen denk k. Dus let me know als je hulp nodig hebt. Koste vrij uiteraard!!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat klinkt sowieso goed.. Zodra het dak dicht is, willen we wel gaan beginnen ja.. Je hoort sowieso van me!
Inmiddels is het dash gespoten, hangt het weer op zn plaats, samen met de dashtop en de stuurkolom. Morgen even de twee hendels langs het stuur spuiten en monteren, is ook dat fijn gedaan
Volgende stap is de kooi testfitten, en die laten plaatsen, kunnen we daarna aan de stoelen en gordels beginnen.
Daarna moeten we gaan kijken hoe we de centerconsole op gaan vullen, waarschijnlijk met een paneel waarop de startknop, stroom killswitch en wat van dat soort dingetjes komen te zitten. Blank paneel moeten we dus zelf gaan fabriceren
Inmiddels is het dash gespoten, hangt het weer op zn plaats, samen met de dashtop en de stuurkolom. Morgen even de twee hendels langs het stuur spuiten en monteren, is ook dat fijn gedaan

Volgende stap is de kooi testfitten, en die laten plaatsen, kunnen we daarna aan de stoelen en gordels beginnen.
Daarna moeten we gaan kijken hoe we de centerconsole op gaan vullen, waarschijnlijk met een paneel waarop de startknop, stroom killswitch en wat van dat soort dingetjes komen te zitten. Blank paneel moeten we dus zelf gaan fabriceren

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat voor donorauto ga je dan gebruiken? Als het ooit een black eye purple mocht zijn , moeten wij eens praten over bodywork onderdelen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors