R59S Roadster laatste fotoshoot, pg. 39
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar ga je heel veel plezier hebben!!peter schreef:Over 2 weken rijden wij daar ook rond!! #heberzinin
- GreyCooperS
- Forum Junky
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Wow wat een mooie roadster... Zonder je mods zo wat hetzelfde als de mijne. Ik ben er echt helemaal weg van. Veel plezier ermee.
Ga je de 29ste ook naar de Tunnelrun?
Ga je de 29ste ook naar de Tunnelrun?
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Oraan57
- One wheel wonder
Bericht
Ik vind het wel raar die mijne nog niet af is..parklaneworks schreef:Dankjewel Berthil!! Avatar is heel gaaf gewordenBerthil schreef:Avatar goed zo?
(Ctrl+F5) als je de oude ziet)
Ook even je parking bijwerken a.u.b.![]()
!! echt TOP!
I LIKE MY CAR MINI ROADSTER
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Denk dat hij druk is want de mijne is ook nog niet af en dat is een kopie van die van Jan.Oraan57 schreef:Ik vind het wel raar die mijne nog niet af is..parklaneworks schreef:Dankjewel Berthil!! Avatar is heel gaaf gewordenBerthil schreef:Avatar goed zo?
(Ctrl+F5) als je de oude ziet)
Ook even je parking bijwerken a.u.b.![]()
!! echt TOP!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het kan inderdaad even duren, maar als je hem een PM hebt gestuurd, dan gebeurt het uiteindelijk zeker!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even het stof van dit topic halen
! Een paar platen met de wintersloffen. Ik heb besloten de zomervelgen ook (half)matzwart te laten spuiten of poedercoaten. Als iemand nog een goed adres weet, ik houd mij aanbevolen!

En met een laagje sneeuw

En met een laagje sneeuw

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Het is en blijft en mooie bak hoor. Goede foto's 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors