Maar hoe werkt dat knopje. Toch apart dat een auto welke dit knopje eerst niet heeft heel anders kan reageren wanneer hij het knopje wel heeft... Terwijl er met het vermogen niet gesleuteld is...
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, ook hier maar weer eens bijgelezen...lekker bezig kerel...knoppie is idd wel een gave mod, zeker als retrofit
Kun je dit niet zo instellen dat de auto altijd in sportmode staat en allen als je de knop indrukt hij weer " gewoon" staat?
Scheelt je elke dag een paar keer drukken bij het starten
Kun je dit niet zo instellen dat de auto altijd in sportmode staat en allen als je de knop indrukt hij weer " gewoon" staat?
Scheelt je elke dag een paar keer drukken bij het starten
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou bestellen die hap!
En ja, ik ben door Rianne weer deze kant op gesleept...en dan lees ik al t moois weer en bedenkt ik me dat ik eigenlijk wel weer thuis hoor....alleen zit een andere mini er nog ff niet in
En ja, ik ben door Rianne weer deze kant op gesleept...en dan lees ik al t moois weer en bedenkt ik me dat ik eigenlijk wel weer thuis hoor....alleen zit een andere mini er nog ff niet in
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als die club die niet TIG miljoen, maar meerdere prijzen van 1 miljoen weggeven, nou eens snel van zch laten horen...dan ga ik er gelijk een bestellen 
Onze sponsors