Toeren zijn weggevallen, maar is max op 7000rpm?
I like!Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
In het heen rijden had ik een gemiddeld verbruik van 9.5.stefan740 schreef:Je mag ook zeker blij zijn met je nieuwe vermogen! Het is een flinke stap vooruit![]()
Misschien wel interessant om nog eens over injectoren te lezen, monteren kan altijd naderhand nog.
Naast het feit dat ze weer wat extra pk's leveren verdienen ze zichzelf ook terug, hij gaat zuiniger lopen meen ik gelezen te hebben (ik ben zeker geen expert).
Ik heb ook geen grotere injectoren en bij mij blijft de lijn wel doorstijgen, maar heb wel een ITG luchtfilter *ahum*Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
Hoezo?Squeek schreef:@Davy, heeft Beek een deal met 1320 gesloten of heb ik wat gemist?Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
Onze sponsors