De conclusie is geworden een nieuwe versnellingsbak

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2006, 21:24

Ja idd en dat zeiden ze bij mij ook,maar als ie koud is is het wel ereger maar gaat echt niet over als ie warm is :(

Ze zeiden wel dat er dus wat spelling op de bak zat!

Maar heb je het nu nog dinky-toy?
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 feb 2006, 22:06

Houd er wel rekening mee dat Dinky-Toy een pré-faceliftmodel heeft. De One en Coopers hebben vanaf de facelift ook een aanpassing aan de bak gehad.
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!

27 feb 2006, 23:46

Mini Poeper schreef:Houd er wel rekening mee dat Dinky-Toy een pré-faceliftmodel heeft. De One en Coopers hebben vanaf de facelift ook een aanpassing aan de bak gehad.
@Mini poeper; die aanpassing waar jij het over hebt is bij de 2005 modellen en de auto van new mini komt uit 2004 en wij hebben hetzelfde probleem.

@new mini, ja ik heb het probleem nog steeds, ga er ook nog een keer mee terug en dan hoor je het wel
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 feb 2006, 05:48

@dinky-toy: de 2005 modellen kwamen omstreeks juli/augustus 2004 bij de dealer binnen. Volgens mij heeft New MINI het facelift model, even zo snel naar de bumper kijkend (als deze orgineel is).
@New MINI: speelt jouw radio mp3's af?
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 17:49

Ja mijn mini speelt mp3 af :wink: toch nog iets goeds :)

Ze zeiden ook dat er speeling op de bak zit!Dat hoort toch ook niet wie weet dat? SOS
Als het niet hoort moeten ze er gewoon nieuwe bak in doen toch?
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 feb 2006, 19:43

@new mini: toch wel fijn dat je dealer het toch nog een keer gaat proberen op te lossen en met behulp van gezamelijke kennis van MINI Nederland en de andere dealer. Je dealer heeft hiermee dan toch weer aan geloofwaardigheid teruggewonnen toch? En jouw dealer is ook mijn dealer dus ik ben ook blij te horen dat ze je alsnog serieus nemen. Want 'om met een kluitje in het riet te worden gestuurd' daarvoor zit je niet bij een dealer van een prestigemerk. MINI is duur, onderhoud is duur, dus daar wil je dan ook wat voor terugzien op het moment dat dit nodig is. Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt?
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 19:59

Ja Sep ik hou jullie allemaal op de hoogte :)

Maar ik heb er zelf nog geen vertrouwen in dat ze er wat aan gaan doen!Ze hebben gisteren ook weer wat er tussen gespoten waardoor het geluid minder word dus ze weten echt wel waardoor het komt want anders kan niet het geluid minder of helemaal weg zijn als hun niet weten van de hoe of de wat :( Mijn vader is ook monteur en die zei al gelijk ze hebben er weer wat tussen gespoten geluid is minder :oops:

Dus als ze dat dan ook doen die maandag 13 maart schiet het ook weer niet op want dan hoor je niets he!
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 feb 2006, 20:02

In het geval ze het niet opgelost krijgen...hop naar de volgende dealer.
Het is toch hun vak. Dingen zoals dit moeten toch opgelost kunnen worden? Waarschijnlijk zijn ze bang dat het kosteloos zal moeten gebeuren omdat je nog in je eerste 3 maanden na aankoop zit? Kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 20:06

Ja maar dat is niet mijn probleem.Ik heb er genoeg voor betaald en heb 2 jaar mini next garantie dus ze hebben het maat te doen en anders ben ik zo weg.
Ruil hem in weg met dat ding dan :oops:
En ik hoop dat ze er dan ook nooit meer vanaf komen en zal dan zeker reclame gaan maken dat weten ze al heel duidelijk :evil:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 20:10

Zoals eerder besproken met Jeanette via MSN, en in mindere mate op de testbankdag:
De afhandeling van dit probleem vind ik niet echt "Breeman like".
Ik hoop voor Jeanette, dat het naar alle redelijkheid kan worden opgelost en ook naar haar geruststelling. (het is per slot van rekening een stuk van je leven die MINI!!

Suc6 ermee!!
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 20:17

Bedankt Benno :)

Ik hoop dat ze er iets aan gaan doen en is zeker een stuk van mijn leven en een rib uit mijn lijf!Is dat ik nog bij mijn ouders woon anders had ik geen mini gehad denk ik :wink:

Hoop ook voor Breeman dat ze alles uit de kast halen!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2006, 21:16

Heb je hoofdkantoor van Mini al eens gebeld, geschreven of gemaild?
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2006, 14:49

MINIJCW schreef:Heb je hoofdkantoor van Mini al eens gebeld, geschreven of gemaild?
Kan ik daar ook gewoon mijn klacht die ik hoor aan de auto melden dan?
Maar ze gaan als goed is nu ook Mini Nederland om info vragen want ze weten het zelf ook niet meer :(
Dus ik ben al blij dat het zo besproken is :)
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2006, 18:44

Ik heb vanmorgen nog contact gehad met Vincent van Breeman die mij de mini heeft verkocht!
Hij baalde er ook van dat het zo moet lopen dat ik steeds terug moet komen met de auto ,maar hij zei wel dat ze contact hebben gehad met Mini en dat we er zo met zijn allen zeker uit moeten gaan komen :D

Dus toch weer een goed weekend en fijn om dat te horen!! :rijden
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!

08 mar 2006, 14:23

@new mini, is bij jou het probleem nu opgelost? ik ga eind deze maand naar de dealer voor een onderhoudsbeurt en dan kaart ik dit probleem meteen even aan. ik zal iig laten weten wat bij mij het probleem precies was.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”