Hete Chocolade Cooper XX-PTT-X
- GreyCooperS
- Forum Junky
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ah, de 3-serie met de gele lampen! Ik kan me jou wel herinneren inderdaad, reed lekker door! Heerlijk die vakantieperiode
Ik was van kantoor onderweg naar een afspraak in Zoetermeer.
Klopt het dat jouw carkit wat ehm... provisorisch vastzit in de Beemer? Dat staat me zo bij van bij het stoplicht.

Ik was van kantoor onderweg naar een afspraak in Zoetermeer.
Klopt het dat jouw carkit wat ehm... provisorisch vastzit in de Beemer? Dat staat me zo bij van bij het stoplicht.
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha. Ja, ik heb de hemel en de a, b en c stijlen verwijderd om te laten herbekleden. De sensor van het alarm hangt daarom lekker te bungelen
Maare, als je naar zoetermeer moest ben je euh lekker omgereden via Den Haag?

Maare, als je naar zoetermeer moest ben je euh lekker omgereden via Den Haag?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat moet dan iemand anders zijn geweest (om in de trand van dit topic te blijven).JeroenV schreef: ... Ik kan me jou wel herinneren inderdaad, reed lekker door! ... .

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Oy, niet b*tchen op onze standaard Coopertjes he?
Vermogen/gewicht verhouding en zeker de wegligging is voldoende om meer dan vlot mee te komen hoor!

Vermogen/gewicht verhouding en zeker de wegligging is voldoende om meer dan vlot mee te komen hoor!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..de sneer was naar mij hoor, Jeroen..omdat ik als een opa rijdt in de beemer..jij was rap zat weg hoor 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Peter, tijd voor een ouwe-opa-in-het-verkeer meeting, jij in de beemer, ik als opa in de mini, wie volgt? 

Gr, Marcel
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors