MiniJefkeuh's Velvet Red: Ingeruild! ->Nieuw Topic!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 mei 2012, 12:20

Iedereen bedankt voor de complimenten!! :D Ben echt fier op mijn mini en in de familie zijn ze allemaal jaloers :mrgreen:
Fred schreef:Gewoon die bumperstrips zwart wrappen, andere bumper kan altijd nog. Al eens gekeken naar een cooper S bumper?
Met de bumberstrips bedoel je de chrome strips?? Heb ik ook al eens over nagedacht, maar dacht dat het niet mooi ging zijn, misschien tog maar eens proberen :P. Een S bumper is inderdaad ook een optie, maar is direct een hoger kostenplaatje :( (aangezien ik maar een simpele student ben :P)

Tevens een kleine update gedaan aan de modlist, was nog wat vergeten en natuurlijk mijn wish-list :D
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 jun 2012, 20:55

Nu even van onder het laagje stof :D

Tijdje terug ontdekt dat men radio het niet meer doet... Gisteren de tijd eens genomen om de radio er uit te halen om te kijken of er ergens iets los was gekomen, maar niets :O
Nu heb ik de kleine OEM sportantenne van Mini, dus dacht ik dat die stuk was -> veranderd door de originele, maar doet ook niets :(

Weet er iemand anders nog iets dat ik kan uitproberen, of is de radio gewoon naar de zak?? :mrgreen:

EDIT: Radio probleem is trouwens opgelost, hemelbekleding losgemaakt, en ontdekt dat het kabeltje van de antenne was uitgevallen O.o, soit, Problem solved! :yeah
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 17 aug 2012, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 aug 2012, 16:14

Zo deze weer even onder de aandacht brengen met enkele nieuwe mod's :yeah

De remklauwen een kleurtje geven zat al even in men hoofd, had er alleen nooit echt de tijd voor en was er ook niet echt uit welke kleur het ging worden. Na lang twijfelen en tijd te hebben, toch maar de knoop doorgehakt en voor geel te gaan :D, omdat ik bij rood zoiets had van: Ja, da heeft zowat iedereen :P

Dus, aanschouw :P

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het zelf niet mistaan, was even wennen, maar uiteindelijk zeeeeer tevreden :)

Ook nog contact opgenomen met Kees en Annet voor de BELANGRIJKSTE mod, een clubsticker, dus bij deze nogmaals bedankt :D (de omkadering is ondertussen al verwijderd ;) )

Afbeelding

Ook bij VDG een setje edelstalen pedalen gekocht, wat het interieur alweer een stukje strakker maakt.

Afbeelding

Afbeelding

Heb me ook nog even laten gaan bij een onlineshop van een Duitste dealer :mrgreen:

Afbeelding

en omdat ik het niet kon laten :P
Afbeelding

Afbeelding

en ik ben niet geweest, maar vond het een leuke goodie voor op de hoedeplank :D
Afbeelding

Afbeelding

Deze middag ook nog even de interieurfilter nagekeken, want er kwam nogal een stank uit de airco :''O , en deze zag er niet meteen fris uit O.o

Afbeelding

Afbeelding

Zo, dat was het dan een beetje :P
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 17 aug 2012, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
GreyCooperS
Forum Junky

17 aug 2012, 16:16

Yee..eindelijk iemand die ook Geel neemt..held! 8) :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 aug 2012, 16:33

Ik wist het, die reactie van Peter! :mrgreen:

Stuk voor stuk mooie updates hoor! 8) 8)
Wagen staat er strak bij! 8)
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 aug 2012, 18:25

Nice Ride, Leuke gadgets
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 aug 2012, 01:40

GreyCooperS schreef:Yee..eindelijk iemand die ook Geel neemt..held! 8) :lol:
Haha, bedankt dat ik je held van de dag mag zijn :P, ik vind het persoonlijk zeer dik, als je de Mini uit de verte bekijkt, staat het ook lekker 8)
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 sep 2012, 17:39

Hoihoi forumleden! :D

Even een vraagje aan jullie slimmeriken ;)

Ben sinds gisteren terug van vakantie, vandaag stukkie gaan rijden, valt me op dat het lampje van de motorolie blijft branden na het starten :S
Ik weet dat ze allemaal even aangaan, alles controleren, en dan weer uitgaan, maar die van de olie blijft branden.... Eens ik was gas geef, moet zelfs niet gek veel zijn, gaat het uit... maar vanaf ik het weer loslaat, en de toeren weer dalen naar stationair, gaat het weer aan :(

Heb me oliepijl al eens nagekeken, en dat zit helemaal goed :s
Ik heb wel zo'n 2weken geleden de bougies vervangen en nieuwe olie gegeven, ligt het daaraan misschien?

Iemand raad, of even laten nakijken bij de dealer?
Alvast bedankt ;)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 sep 2012, 20:51

Druk sensor misschien
burn rubber not your soul

Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 sep 2012, 22:33

Is dit enigzins zelf na te kijken, of is een bezoekje bij de dealer aan te raden? -> Probleem met lampje is enigzins opgelost, want heb er geen last meer van :P

Groetjes,
Jeffrey
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 sep 2012, 14:21

De Mini heeft de laatste tijd wat last met starten, zowel koud als warm, is zeer variabel :S motor lijkt met momenten geen zin meer te hebben :P, soms start ie en valt hij gelijk stil, heb zo het gevoel dat de batterij niet krachtig genoeg meer is, kan dit? Is volgens mij nog steeds de originele, dus toch al 9jaar oud....

Ben ook op zoek naar een S-uitlaat, en liefts het R56 type want de originele gaat het niet lang meer uithouden ;), de uitlaat aanpassen is het probleem niet ;) iemand??

Alvast bedankt!
Groetjes,
Jeffrey
speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 sep 2012, 07:41

speedy
NMC Legend
NMC Legend

27 sep 2012, 07:42

dat filter is echt goor :shock:
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 sep 2012, 13:39

Bedankt voor de advertentie ;) iemand van het forum toevallig?

En de filter was idd goor, is dan ook onmiddelijk vervangen :P

Terug naar “Show your ride”