Oran, aangenaam

Stel je hier even voor.
Oraan57
One wheel wonder
One wheel wonder

Oran, aangenaam

16 aug 2012, 23:11

Ten eerste hallo allemaal,

ik ben 22 jaar en kom uit rotterdam heb hiervoor een mini cooper cabrio gekocht 2011 model maar ik werd helemaal verliefd op de mini roadster. dus

Vanaf morgen(kan niet wachten) een eigenaar van een mini roadster jcw uitvoering. hier en daar leuke dingen aan laten doen en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. heb een midnight black auto met rode stripes, rode buitenspiegels. (vb te vinden op google.

Ten tweede,

ik vind het belachelijk dat mijn geopende forums van het website worden gewist omdat ik me niet even heb voorgesteld! ik vind het flauw hoe mensen hier op je afspringen. ik ben nieuw hier en moet dingen uitzoeken. ipv te zeggen uh handig om even je voor te stellen en mijn geopende forum te daarna te wissen. Had liever dat hier op een nette wijze werd gezegd. welkom jonge maar hier doet iedereen zich even voorstellen als ze zich hier aanmelden zodat we weten wie je bent en wat je hebt. dan had ik dat geen probleem gevonden en gelijk gedaan.

Oran

UPDATE

Foto's geplaatst in een andere rubriek ' show your ride '
Laatst gewijzigd door Oraan57 op 19 aug 2012, 23:11, 3 keer totaal gewijzigd.
I LIKE MY CAR MINI ROADSTER
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 aug 2012, 23:30

Welkom hier..

22 Jaar en een Roadster jcw uitvoering wat voor werk doe jij, dat wil ik ook :mrgreen:

Veel lees plezier :))
Afbeelding
Oraan57
One wheel wonder
One wheel wonder

16 aug 2012, 23:32

Hel-Louw schreef:Welkom hier..

22 Jaar en een Roadster jcw uitvoering wat voor werk doe jij, dat wil ik ook :mrgreen:

Veel lees plezier :))
haha, tja dat is een goede vraag.. :D
Gydo
4 op een rij!
4 op een rij!

17 aug 2012, 01:27

Welkom en gefeliciteerd! Morgen heel rap wat foto's plaatsen 8)

Groeten.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 aug 2012, 13:51

Welkom! :D

Ben benieuwd naar de Roadster!
Doe je goed op die leeftijd ;)
S-67
Be Mini
Be Mini

17 aug 2012, 18:02

Hosgeldin! (welkom!)
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 aug 2012, 20:52

WELKOM!!!!!!

Veel MINI rijplezier :rijden :ralley
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Oran, aangenaam

17 aug 2012, 21:10

Oraan57 schreef: ik vind het belachelijk dat mijn geopende forums van het website worden gewist omdat ik me niet even heb voorgesteld! ik vind het flauw hoe mensen hier op je afspringen. ik ben nieuw hier en moet dingen uitzoeken. ipv te zeggen uh handig om even je voor te stellen en mijn geopende forum te daarna te wissen. Had liever dat hier op een nette wijze werd gezegd. welkom jonge maar hier doet iedereen zich even voorstellen als ze zich hier aanmelden zodat we weten wie je bent en wat je hebt. dan had ik dat geen probleem gevonden en gelijk gedaan.
X2

Kan ik inkomen.... Voor een nieuwe MINIoot kan men best wel iets vergeefelijker zijn imo.

Veel plezier in je Roadster man !! Dikke shizzle die bak !

Meteen naar een meet ?
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=27610
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=25196
Marcel Always Open
Cabrio-King

17 aug 2012, 21:37

Oraan57 schreef:Ten eerste hallo allemaal,

ik ben 22 jaar en kom uit rotterdam heb hiervoor een mini cooper cabrio gekocht 2011 model maar ik werd helemaal verliefd op de mini roadster. dus

Vanaf morgen(kan niet wachten) een eigenaar van een mini roadster jcw uitvoering. hier en daar leuke dingen aan laten doen en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. heb een midnight black auto met rode stripes, rode buitenspiegels.
Welkom. Veel plezier met ophalen morgen! Ben benieuwd naar de specificaties. 8) Het klinkt al veelbelovend! 8)

Oraan57 schreef:Ten tweede,

ik vind het belachelijk dat mijn geopende forums van het website worden gewist omdat ik me niet even heb voorgesteld! ik vind het flauw hoe mensen hier op je afspringen. ik ben nieuw hier en moet dingen uitzoeken. ...
Inderdaad wordt er soms erg rauw gereageerd door de "voorstel-politie" (haai) , en dat kan best anders.
Ja, we vinden het prettig dat nieuwe leden zich voorstellen. Ja, natuurlijk willen we dan ook foto's zien, en álles van je Mini weten. Maar er wordt niets verwijderd alleen maar om het feit dat je een nieuwe forumgebruiker bent.

Ik weet niet wat voor post er verwijderd is van jou. Er worden normaal gesproken geen posts verwijderd, tenzij het bericht strijdig is met de commerciële regels, of de inhoud van het topic aanstootgevend is, etc. (kan me dat laatste niet voorstellen). Zeg maar de redelijke "huisregels". Overduidelijke dubbelposts worden de dubbele van verwijderd en vragen over iets dat al tig keer gevraagd is wordt soms verplaatst aan het reeds bestaande topic. Is dat laatste soms het geval?
En daarnaast bestaat ook nog de mogelijkheid van murphy's law, forum foutmeldingen, per ongeluk verwijderen ipv verplaatsen, enzovoort.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Oraan57
One wheel wonder
One wheel wonder

18 aug 2012, 09:09

Marcel Always Open schreef:
Oraan57 schreef:Ten eerste hallo allemaal,

Vanaf morgen(kan niet wachten) een eigenaar van een mini roadster jcw uitvoering. hier en daar leuke dingen aan laten doen en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. heb een midnight black auto met rode stripes, rode buitenspiegels.
Welkom. Veel plezier met ophalen morgen! Ben benieuwd naar de specificaties. 8) Het klinkt al veelbelovend! 8)

Oraan57 schreef:Ten tweede,

ik vind het belachelijk dat mijn geopende forums van het website worden gewist omdat ik me niet even heb voorgesteld! ik vind het flauw hoe mensen hier op je afspringen. ik ben nieuw hier en moet dingen uitzoeken. ...
Inderdaad wordt er soms erg rauw gereageerd door de "voorstel-politie" (haai) , en dat kan best anders.
Ja, we vinden het prettig dat nieuwe leden zich voorstellen. Ja, natuurlijk willen we dan ook foto's zien, en álles van je Mini weten. Maar er wordt niets verwijderd alleen maar om het feit dat je een nieuwe forumgebruiker bent.

Ik weet niet wat voor post er verwijderd is van jou. Er worden normaal gesproken geen posts verwijderd, tenzij het bericht strijdig is met de commerciële regels, of de inhoud van het topic aanstootgevend is, etc. (kan me dat laatste niet voorstellen). Zeg maar de redelijke "huisregels". Overduidelijke dubbelposts worden de dubbele van verwijderd en vragen over iets dat al tig keer gevraagd is wordt soms verplaatst aan het reeds bestaande topic. Is dat laatste soms het geval?
En daarnaast bestaat ook nog de mogelijkheid van murphy's law, forum foutmeldingen, per ongeluk verwijderen ipv verplaatsen, enzovoort.

dankje, mijn allereerste berichtje was als volgt: R113 velgen voor mini roadster gezocht (geplaatst bij rubriek gezocht)
Ik zal van de week alles op mijn profiel zetten! maar nu eerst even genieten van mijn auto en het weer
Laatst gewijzigd door Oraan57 op 18 aug 2012, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Oraan57
One wheel wonder
One wheel wonder

18 aug 2012, 09:15

Gydo schreef:Welkom en gefeliciteerd! Morgen heel rap wat foto's plaatsen 8)

Groeten.
Thnq..!

Hier alvast een warming-up ik zal later vandaag nieuwe foto's maken.

Afbeelding

Owja, zij is de verkoopadviseur
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 aug 2012, 09:47

Oraan57 schreef:
Afbeelding

Owja, zij is de verkoopadviseur
Mmmmmmm,bummer :mrgreen: :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 aug 2012, 10:05

Wow dikke wagen 8) en dat als je 22 bent :shock:
Geniet ervan :rijden
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 aug 2012, 11:25

Mooi, deze verkoopadviseur.... euhm roadster, ook met toffee interieur :icon_top:
Rode spiegels is ook top.
Ben benieuwd naar je velgen.
Veel plezier ermee en misschien spot ik je eens.....

Terug naar “Who are U?”