Na een bak koffie zijn we vol goede moed met de achterkant begonnen, maar ons goede humeur daalde al vrij snel. Ooit heb ik bij een Hoogeveense automaterialenhandel een stel verlagingsveren heb laten monteren, en daar zijn alle bouten extra goed vast gedraaid... Gelukkig hebben we de bouten met gepast geweld weer los kunnen krijgen!

Aan de voorkant wilde de bouten echter met geen mogelijkheid los, en omdat Roy vreesde dat de boel zou afbreken zijn we naar een collega-autobedrijf verhuisd. Na 't spul met een brander opgewarmd te hebben, kregen we de bouten eindelijk los, en konden we weer snel verder...

Nadat alles onder de auto zat, kwamen we erachter dat de 8,5J niet klakkeloos past in combinatie met een schroefset. De stelringen lopen dan namelijk tegen de binnenkant van de velg aan. Dit hebben we opgelost door een extra spacer van 5mm te plaatsen. De binnenkant van m'n velgen draaien nu met maar een paar millimeter speling onder de stelringen door, precies genoeg dus!

Sinds het maken van de foto's heb ik alweer en paar honderd kilometer gereden, en is de set verder ingezakt tot een niveau dat ik erover denk om de Cobra's iets verder naar boven te schroeven. Op deze manier houd ik namelijk geen plastic over, en ik vind 't eigenlijk geen gehoor om bij elke hobbel of drempel schavende en schurende geluiden te horen. Ook moet de auto nog uitgelijnd worden.