Schurend wiellager?
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Kan het zijn dat de bandenspanningsmeter niet goed ingesteld was?
Of reageerd deze niet als alle banden langzaam leeglopen over langere tijd?
Of reageerd deze niet als alle banden langzaam leeglopen over langere tijd?
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit standaard geen bandenspanningsmeter in de wielen. Hij geeft wel per wiel aan als de omtreksnelheid toeneemt.
Zo heb je een melding als de bandenspanning te laag is. Als al de wielen gelijke spanning hebben en de bandencontroleknop is gereset zal hij niet opmerken als ze alle te laag zijn.
Zo heb je een melding als de bandenspanning te laag is. Als al de wielen gelijke spanning hebben en de bandencontroleknop is gereset zal hij niet opmerken als ze alle te laag zijn.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wel een toffe aflevering van Klijn als ik al je topics zo lees van de afgelopen periode....
Bevestigd iig mijn ervaringen met Klijn tot nu toe...
Bevestigd iig mijn ervaringen met Klijn tot nu toe...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het systeem is ontworpen zodat die alarmeert als een van de wielen beduidend afwijkt van de rest. Dit zou bij een verschil van ongeveer 0.5 bar het alarmlichtje activeren.
ter aanvullingwerner schreef:Er zit standaard geen bandenspanningsmeter in de wielen. Hij geeft wel per wiel aan als de omtreksnelheid toeneemt.
Het systeem is ontworpen zodat die alarmeert als een van de wielen beduidend afwijkt van de rest. Dit zou bij een verschil van ongeveer 0.5 bar het alarmlichtje activeren.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
bedankt!
Laatst gewijzigd door martijnvanderh op 21 aug 2012, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Nog een andere vraag: Mini is afgeleverd met 75000 km beurt.
Olie is toen vervangen? Hoe peil ik m'n peil goed? Word olie van een mini snel zwart?
Olie is toen vervangen? Hoe peil ik m'n peil goed? Word olie van een mini snel zwart?
Laatst gewijzigd door martijnvanderh op 21 aug 2012, 12:35, 3 keer totaal gewijzigd.
- Dirkxke
- Mod virus alert!
Bericht
Olie wordt altijd zwart na verloop van tijd. niet meer als normaal.
Bij peilen is het belangrijkste dat de auto mooi waterpas staat.
Warm of koud maakt niet uit, als het oliepeil maar tot op een mm van het max staat.
Naargelang koud of warm durft dat al eens wat variëren.
Bij peilen is het belangrijkste dat de auto mooi waterpas staat.
Warm of koud maakt niet uit, als het oliepeil maar tot op een mm van het max staat.
Naargelang koud of warm durft dat al eens wat variëren.
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Maar is het ook normaal dat de olie al na 400 km redelijk zwart is?
Ik heb een peilstok met een oranje verdikking onderin. Weet normaal gesproken wel olie te peilen, ben niet helemaal een noob, maar hier zitten ribbels in het onderste gedeelte, daarom is het niet heel duidelijk wat het peil is.
Ik heb een peilstok met een oranje verdikking onderin. Weet normaal gesproken wel olie te peilen, ben niet helemaal een noob, maar hier zitten ribbels in het onderste gedeelte, daarom is het niet heel duidelijk wat het peil is.
Onze sponsors