Foto's heb ik niet gemaakt, maar heerlijk gerelaxt

Rond 10 uur werden we door MINI in Beachclub De Kous ontvangen voor een leuke dag kitesurfen. We waren met een groepje van (minstens) 7 afgevaardigden van dit forum. Ik zag de zoon van JP Mini Blue ook nog lopen, en volgens mij was Tychopaat er ook, maar niet gesproken. Na een korte uitleg (met koffie natuurlijk) gelijk maar geregistreerd voor het kite-buggy gedeelte. Het woei niet zo hard (want 30 graden) maar voor een beginneling maakt dat niet zoveel uit. Het was zowaar nog hard werken om de kite te houden en volgens mij heeft iedereen het goed naar z'n zin gehad.
Na hard werken moet er natuurlijk weer uitgebreid op terrasjes gezeten worden, dus werden we in de beachclub weer voorzien van een goede lunch. Als je dan bij zee bent moet je ook zwemmen, dus nog naar de kustlijn geweest (brrrrrr het water is nog steeds koud) en even een rondje om de plexiglas floatable MINI Countryman gezwommen. Ik wou er nog opklimmen maar er kwam een hele strenge Engelse dame aan die me vertelde dat het geen children's toy was! Bummer! (ook niet voor de big kids?

Na het zwemmen maar weer naar de beachclub voor een snack, nog een beetje zwemmen en terug naar huis (zowaar zonder file).
MINI Feestjes, altijd goed.

Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar Jordi en Marcha wel. Dus enkele internetfoto ter referentie;

New goodies: