Zit bij mij ook onder de sportknop geprogrammeerd, een optie die Beek niet aan biedt.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik denk dat ik ook naar BR ga als ik de Dubman eventueel laat chippen. Jij hebt daar goede ervaringen toch Frank?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik dacht laat ik de spotlights vanavond even aansluiten... Er staat tenslotte maar 2 uurtjes voor op de handleiding en de grille en lampen zitten er al op...
Na een uur lag er nog steed geen draadje en ben dus maar gestopt, maar een keer op een vrije dag doen. Er moet behoorlijk wat los gemaakt worden.
- gordelriem om de dorpel er af te halen.
- windgeleiders beide kanten dus ook de ruitenwissers
Dan nog tobben om me draadje erdoor te krijgen, zag de doorvoer eerst niet zitten, en kan er ook nauwelijks bij.
Na een uur lag er nog steed geen draadje en ben dus maar gestopt, maar een keer op een vrije dag doen. Er moet behoorlijk wat los gemaakt worden.
- gordelriem om de dorpel er af te halen.
- windgeleiders beide kanten dus ook de ruitenwissers
Dan nog tobben om me draadje erdoor te krijgen, zag de doorvoer eerst niet zitten, en kan er ook nauwelijks bij.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoe moet je de zekeringhouder in de motorruimte wegklappen? Volgens mij moet ik daaronder een draad (bruin) vast zetten? Ik heb de zekeringhouden los gemaakt, maar heb erg weinig speling om iets weg te klappen. Draden zitten er behoorlijk strak aan vast.
Dus help? Wie weet het?
Dus help? Wie weet het?
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik gebruik meestal de zekeringkast die rechts bij de bijrijder zit voor allesWilcoos schreef:Zijn er andere plaatsen in de buurt van de zekeringbox waar je eventueel de grounding kan aansluiten?? Ik krijg met geen mogelijkheid die zekeringbox aan de kant
Low , lower , lowest ...
Onze sponsors