Je kan ook je 2e lambda sonde met een 'spacer' uit de pijp halen.. daardoor krijgt die minder te meten dan de 1e en dus is er een verschil en dan meld die t niet
(heb ik gehoord hoor.. weet het niet zeker)
Gesloten
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
?
Daveke veeel gemakkelijker gaat ook hoor zoals bmx het zegt met spacer met de 2de inderdaad een andere waarde dus is dit oke , btw bmx die spacer staat ook op de showimport site hoor , kheb mijn onderzoek goed gedaan hoor [web]http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=32871[/web] ;-) , en bmx wat lachen ??
Kheb het volste vertrouwen in de header megan is niet zomaar een merk hoor zitten goed in de racerij !!
Kheb het volste vertrouwen in de header megan is niet zomaar een merk hoor zitten goed in de racerij !!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lachen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- darknightmini
- One wheel wonder
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is dan weer wél lachen 

) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed punt!
Ga ik zeker even op letten.
Maar wat ik begreep, de info díé ik gevonden heb.. is de uitlaat groter dan de uitgang van een JCW-kop. Maar altijd goed om te checken!
Ga ik zeker even op letten.
Maar wat ik begreep, de info díé ik gevonden heb.. is de uitlaat groter dan de uitgang van een JCW-kop. Maar altijd goed om te checken!
) | bar-end mirrors

- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
show
Tuurlek marcel dient die ergens voor al heb je gelijk over de tweede sonde die regelt niets die controleerd maar , als je ze er gewoon inzet zonder spacer meet de eerste bv 0.7 en die andere met ook 0.7 , dus moraal van het verhaal de ecu denk dan dat je cat kapot is omdat de waarden hetzelfde zijn !!!! met de spacer het omhoog plaatsen van de lambdasonde maak je een verschil tussen de eerste en de tweede sonde dus GEEN maar danook geen foutmelding waarom denk je dat megan ze op hun website heeft staan niet voor de show hoor !!! 

Laatst gewijzigd door darknightmini op 27 aug 2012, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met die storing kan je ook gwoon door blazen toch? Of moet je die steeds eerst wissen voor je weer op t gas kan?
) | bar-end mirrors

- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
zal het je bewijzen
BMX laat je niet van de wijs brengen , de spacer is niet voor niks gemaakt door megan racing , zij zijn de makers dus zij weten het best uit ervaring , plaats je geen spacer heb je inderdaad continu last garantie zeker van !!!! Met de spacer doe je niet meer of niet minder dan de lambdasonde voor de gek houden en die op zen beurt de ecu dus GEEN last met foutcodes I WILL PROVE IT TO YOU ..
- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
Re: zal het je bewijzen
kheb zelf een mail van megan racing waarin ze duidelijk zeggen dat je ze MOET gebruiken de spacer , MAAR ja er is een maar dit werkt niet op somige wagens (merken) !!darknightmini schreef:BMX laat je niet van de wijs brengen , de spacer is niet voor niks gemaakt door megan racing , zij zijn de makers dus zij weten het best uit ervaring , plaats je geen spacer heb je inderdaad continu last garantie zeker van !!!! Met de spacer doe je niet meer of niet minder dan de lambdasonde voor de gek houden en die op zen beurt de ecu dus GEEN last met foutcodes I WILL PROVE IT TO YOU ..
- darknightmini
- One wheel wonder
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Joh, ik heb die foutcode gewoon uit de ECU laten halen met mappen - dan is ie pas ECHT weg - zonder spacers of shit
Je kan trouwens ook gewoon doorrijden met dat lampje aan, merk je niks van, is er echter iets anders aan de hand, merk je dat ook niet meer omdat het lampje al aan was vanwege de cat
Bij mij zijn er nl wel meerdere codes uitgezet. Ik kreeg regelmatig codes van teveel koppel, die moet ik nog uit laten zetten. Ik rij bijvoorbeeld ook zonder tankontluchtingsventiel, wat normaal ook een code zou laten opspringen. Geen last van. Ik ben benieuwd, op het eerste gezicht zou ik het nog niet 1 2 3 geloven met zo'n spacer. Of Megan Racing het nu beloofd of niet, eerst zien, dan geloven want fabrikanten beloven ooit wel meer...
En ja Marcel,
Je kan trouwens ook gewoon doorrijden met dat lampje aan, merk je niks van, is er echter iets anders aan de hand, merk je dat ook niet meer omdat het lampje al aan was vanwege de cat
Bij mij zijn er nl wel meerdere codes uitgezet. Ik kreeg regelmatig codes van teveel koppel, die moet ik nog uit laten zetten. Ik rij bijvoorbeeld ook zonder tankontluchtingsventiel, wat normaal ook een code zou laten opspringen. Geen last van. Ik ben benieuwd, op het eerste gezicht zou ik het nog niet 1 2 3 geloven met zo'n spacer. Of Megan Racing het nu beloofd of niet, eerst zien, dan geloven want fabrikanten beloven ooit wel meer...
En ja Marcel,
Onze sponsors